Sa fii sora mai mica a unui baiat faimos nu este chiar asa de usor,mai ales cand esti la varsta cand esti la liceu si in liceul tau sunt fanele fratelui tau.
*Dimineata*
Razele soarelui isi fac usor aparitia in camera mea printre draperiile de la geam si dupa ajungand pe fata mea.Imi deschid usor ochii si imi aduc aminte ca azi trebuie sa ma vad cu Harry.’’Bleach’’ mi-am spus eu in gand.Nu il mai suport,mereu cand pleaca undeva trebuie si eu sa fiu prezenta.Daca ies afara fetele sar pe mine ca albinele la flori si incep cu intrebari tampite gen:’’ce face Harry?,E singur?,Ce a mancat?’’ ma mir cum de nu ma intreaba ce culoare au chilotii lui?.
Ma intind in pat si dupa ma ridic usor si ma indrept lenesa spre geam pentru a il deschide.Ma uit putin afara si inspire aer curat ca sigur ajugand la fratele meu o sa ma intosic cu mirosurile de la parfumurile lor.
Ma duc inapoi la pat pentru a il aranja si dupa ma indrept spre dulap pentru a imi alege cu ce sa ma imbrac.
Imi iau hainele si ma duc la baie pentru a imi face un dus si dupa sa ma imbrac.
Dupa dus m-am imbracat cu un tricou alb pe care scria ‘’Crazy Mofos’’ si o pereche de blugi si m-am incaltat cu o pereche de convers albi.Parul l-am prins in coada si m-am machiat putin si dupa mi-am luat geanta si am plecat jos unde ma astepta unicul si inegalabilul Harry Styles.
-A venit si printesa*imi spune el dandu-si ochii peste cap
-Mdea,ce sa spun a inceput mister perfectiune.Plecam sau mai stamp e aici sa ne tachinam?
-Da mergem.Apropo intre tine si Liam este ceva?
-Da este un drum,un perete si un bou.
-Cine e ala?oo stai…Hannaaaaahhh*tipa el dupa mine
-Si eu te iubesc*ii spun eu de afara dupa trantind usa in urma mea
M-am dus inaintea lui la masina si am stat sa il astept pe print.
-Hai printule din Dubai ca nu sunt fane prin jur..misca curul ala incoace mai repede sau aruncami cheile…
-N-ai sanse Hannah ca sa pleci cu masina mea si plus de asta nu poti conduce.*spune el scotand limba la mine
-Bine,hai miscate mai repede vreau sa scap mai repede de mecla ta aia de melc.*spun eu urcand in masina
Tot drumul Harry se uita la mine si zambea ca prostu dar oare de ce m-a intrebat de Liam?
Ma uitam pe geam si ascultam melodia de la radio cand Harry deschide gura.Unde e scotchul ala cand ai nevoie de el.
-Hannah..?
-Stai 2 secunde sa caut scotch ala..ahhh nu mai e,ai noroc fratioare.
-De ce te porti asa?
-Asa cum Mr.Inteligenta?
-Nu ma bagi in seama si cand o faci faci misto de mine…
-Pentru ca te iubesc dragul meu fratior.*ii spun eu dandu-I cu mana peste obraz
El nu a mai zis nimic,in cca 20 de minute am ajuns la studio unde mai gaseam inca 4 idioti.Ce am facut doamne sa merit aceasta soarta.
Am coborat din masina si am plecat fara sa il mai astept pe Harry.Cand intru vad ca inauntru este…..