Cap.2

207 9 1
                                    

Cand intru vad ca inauntru era Liam care,cum ma vazut ca intru pe usa a ramas cu gura cascata.

-Liam,mama inchide gura ca intra muia*ii spun eu zambind (muia=musca[greaca] )

-Hannah.Ce faci?*ma intreaba Liam venind spre mine si ma imbratisat

-Si eu ma bucur sa te vad,Liam dar sa stii ca vreau sa respire in continuare.Stii vreau si eu sa ma marit,sa am copii si sa mor in casa mea nu sugrumata de unu din voi.Clar?*ii spun eu scapand din imbratisarea lui

-O da scuze.Deci cum a fost ziua ta?

-Aa,bine.M-am trezit de dimineata si cand credeam ca ziua mea e foarte senina mi-a aparut un capcaun in fata si ziua mea s-a schimbat intr-o zi mohorata si plina de ura.Dar tu?*spun eu zambind fals catre el si uitandu-ma la Harry care zambea ca un tont.Ce o mai fi planuit dragul meu cap de mop?Hmm…

-Harry ce planuiesti tu, bai cap de mop care face reclama la teleshop?*il intreb eu razand

-Hannah termina cu mistourile despre parul meu.Si tu esti create*imi spune Harry incercand sa ma faca sa ma simt prost

-Da,dar spre deosebire de tine mie nu imi e frica de o placa de intins parul*ii spun eu scotand limba la el

-ohhh*imi spune Harry déjà nervos.Imi dadeam seama imediat mai ales ca incepea sa fie rosu la fata.

-Stiti ce?Eu déjà m-am plictisit aici cu voi asa ca bye,adio,arigato,au revoir si cum so mai spune si in alte limbi.

Mi-am luat geanta si am plecat.L-am auzit pe Liam strigandu-ma dar nu mam uitat in spate,dar cand am iesit zeci de fane si paparazzi mi-au sarit in fata.

‘’Ce cauti aici?Ce face Harry si Liam?Esti cu unu din baieti?’’ numai asta auzeam de la ele si multe alte bazaconii de ale lor.Frate fetele astea nu au casa sau copii,fratii ceva pe acasa de care sa aibe grija?

Cand am ajuns la parcare pentru a suna un taxi l-am vazut pe Simon care coboara din masina lui impreuna cu restu cimpazeilor,adica Louis,Niall si Zayn.

-Shit*am spus eu.Eu incercam sa nu fiu observata dar planul meu a esuat din prima secunda

-Hannah*il aud pe Louis strigandu-ma si venit dupa toti dupa mine.

Eu am inceput sa zambesc,sa par fata draguta si cuminte dar ceea ce nu sunt.Chiar si Harry a recunoscut asta.

-Buna baieti.*le spun eu facandu-le cu mana

-Hei,Hannah.Ce faci aici?*ma intreaba Niall foarte vesel.

-Pai,zilele senine si a da..fratele meu drag si scump ma obligat sa merg cu el.

-Defapt eu iam zis sa te cheme Hannah*imi spune Simon.

-Ce am facut?Daca intrebi cine era sa ii sparga capul lui Harry acum o saptamana nu am fost aia .A fost un extraterestru,poate angajat de Swift*ii spun eu facand fata de catel plouat.

Simon a inceput sa rada si mi-a spus ca nu asta e si ca imi va spune inauntru.

-Deci trebuie sa ma intorc?*ii intreb eu

-Da.*imi spun ei

-Mai bine mor.Pot?Va rooog*le spun eu facand o fata de copil innocent caure cere o acadea

The famous brother and a secret love(Harry-Liam fan fic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum