......

65 3 3
                                    

Enis'in Ağzından;

Vucudunda akan her bir damla kan beni asıl ben yapıyordu. Bu hazzı yaşamak beni mutlu ediyordu. Acıma duygumu kaybedeli çok olmuştu.

Eğer bir yola çıktıysan yanlız olacaktın. Arkanda seni bekleyen ailen olmayacaktı , kimseyi sevmeyecektin , yoksa üzülürdün en güzeliydi yanlızlık. Bende yanlızlığı tercih ettim yanlızlık ve karanlık benim bi nevi gölgem oldu.

Karanlık mı? İki eli daima yakamda oldu ben gitmek istedikçe beni içine çekti artık karanlık benim esirim bense onun üstadı.

Hayat mı zordu yoksa , insanmı hayatı kendine zor kılıyordu? Hayat acımasız , insanlar bencil hepsi bencillikleri yüzünden mutsuz kendi çıkarları uğruna bir insanı feda edecek kadar kindar. İnsanlara güvenmeyelide epey bir zaman olmuştu.

Ailem de dahil.....

Karşımda ağlamaktan gözleri şişmiş ve vucudunun her yeri kandan kurumuş olan Aptalda bilmiyordu aileme güvenmediğimi hatta babamdan nefret ettiğimi.

Plansız insanlarıda sevmezdim , nekadar anlık yaşıyor olsam bile anlık yaşantılarımdada bir plan olurdu.

Arya kaybettiği kandan dolayı bilincini kaybediyordu ona zarar vermek istemiyordum bi nevi boş bir insandı ölüsüde , diriside işime yaramazdı fakat ölmesini sebepsiz bir şekilde istemiyordum.

Belkide sonrada çektireceğim acılar daha ağır basıyordu. Olay sadece aptal kızdan ibaret değildi tek destekcisi olan piç te vardı ilk onun canını alacaktım bundan gerçekten çok mutlu olacaktım yavaş yavaş öldürecektim onu bir taşta iki kuş vuracaktım.

Adamlara söyleyip kızı eve bıraktırdım yolun ortasına bırakamazdım çünkü ona bir tek ben zarar verebilirdim. Eve gittiği haberini aldığımda uzun bir süre babam denilecek karaktersizi düşündüm o benim nefretimin simgesiydi pisliğin tanımıydı. Onu görmeye nekadar tahamül edemesemde  annemi görmeye gittiğimde o iğrenç adamın suratını görüyordum.  Nefret bunca zaman birikmişken annem o adamla aramı düzeltmemi istiyordu. Öldürmek herzaman daha cazip gelmişti bunca zaman o adamı bırak öldürmeyi leşini bile görmeye, tahammül edemiyordum.

Herşey bir gün olması gerektiği gibi olacaktı bu nekadar uzun sürsede sabretmeliydim.....

Merhabalar :*

Arkadaşlar kitabın 145 görüntünme almasına rağmen 1 yorum dahi yok:((

İyi yada kötü yorumlarınızı paylaşırsanız benimle çok sevinirim.

Hoşça kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HissizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin