~1~ Beni yak kendini de...

79 8 4
                                    

-Rüya Mertoğlu-

Petitoları 5'er 5'er ağzıma basarken İrem , petito paketini önümden çekti.

"Yeter lan yine şeker komasına giricen. Zaten bir daha hastanelik olursan Meral teyze ikimizide döver"

"Ay İrem aşkım yaa ne olcak allah aşkına. Annem o kadar da kötü bir kadın deģil. 2 dakika rahat bırakın. Depresyonda bile rahat vermiyosunuz"

"Ne depresyonu mal. Alt tarafı dizideki çocuk öldü."

"Anlamazsın İrem. Çok sevdiydim onu"

Aniden annem odaya dalınca ödüm koptu.

"Ay annişkom ya ödümüzü koparttın. Niye aniden dalıyorsun odaya savaş mı çıktı? Acil durum çantalarını al ülkeyi terk edelim"

"Sus kız. Ne saçmalıyorsun. Valla terliģi atıcam şimdi. Yarım saattir ne bağırıyorsun? Efeler gelcek birazdan kalk hazırlan. İrem de arasın annesini gelsin"

"Tamam annişkom sori ya. Hadi git İrem arar şimdi Ezgi teyzeyi."

Ah şu annemin terlik sevdası. Bir adaya düşse yanına alacağı üç şeyden birisi terlik olur.

Gıcık ama ultra yakışıklı kuzenim Efe, mötoşlu ikizi Ege ve teyzemler bize yemeğe geliyordu. Şapşal Efe benden 4 ay büyük diye bana abilik taslıyordu.
Zaten abim olcak salak bana yeteri kadar çektiriyordu. Birde Efe'nin saçma sapan hareketleri beni deli ediyordu.

İrem, Ezgi teyze ile konuşurken gizlice petito kutusunu aldım ve 5 tane daha yedim. Mükemmel zeki ben yine zorlu bir görevi başarıyla atlatmıştım.

İrem arkasını döndüğünde önümdeki petito çöplerini görünce kolumu cimcikledi.

"Noyo comcokloyon oq conom ocodo" dediğimde bana boş gözlerle baktı.

"Ne diyosun Rüya. Eve gidip gelicem. Üzerimi değiştiricem. Ve tabikide petotlar da benimle geliyor yavrum. Boşuna hain planlar kurma" dediģinde üzülmüştüm. Adi pislik. Rahat rahat çikolata yedirtmedi.

"Efe gelince yaptığın canilikleri anlatıcam. İnş soğur senden"

"Geber Rüya" deyip odadan çıktı.

Cani İrem petitolarımı götürdü.
Oflayarak dolaba doğru ilerledim.

Siyah t-shirt ve zarzor para biriktirip aldığım Hollister hırkamı giydim. Siyah dar pantolon giydim ve saçlarımı at kuyruģu yaptım. Ne olur ne olmaz hava soğuktu ve üşütebilirdim.

İrem'in gelmesini beklerken telefonuma bakınmaya karar verdim. Yatağıma yatıp telefonu elime aldım. Wp'den mesaj gelmiş.
Girdiğim zaman 300'den fazla mesajı görünce ölmek istedim. Okusan dert okumasan dert.

> 12-F Görls<

Siz: 300'den fazla mesaj var. Okumaya üşendim özet geçin.

-2 dakika geçmeden cevap geldi-

Ece: Sınıfa yeni bir çocuk geliyormuş. Adı Uygar Yıldırım. Mavi gözlü,sarışın, taş ötesi bir varlıkmış. Sanırım okulun eski ortaklarından birinin oğluymuş...

Siz: Okey de bize ne yani?

Yeliz: Abi kime ne anlatıyosunuz ya! Klasik Rüya işte.

Kapının çalma sesi ile telefonumu arka cebime koyup koşarak alt kata indim ve kapı açtım. Karşımda İrem vardı. Teyzemler sanıp canım aşkım yatağımdan kalkmıştım ve İrem'i görmek hayal kırıklıģına uğratmıştı.

~Yıldırım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin