"Niye sevdin be abi o zaman" diye sordu Süleyman,ben sudenin gözlerinin yanında halt eden denize bakarken.Gözleri mavi olmayabilirdi ama bakışları gökyüzüydü?!"Ben sevmedim ki abi o benim kalbimi çaldı."diye yanıtladım sorusunu."Hee anladım.Gönül bu ota da konuyor boka da demeye çalıştın yani" diyince hemen ona döndüm ki dönmez olaydım.Öyle bi dibime girmiş ki gerizekalı öpüşüyoduk nerdeyse.Ama şu anda onu soracak değildim.Demin ne demişti o Sude'ye?! "Süleyman,sen demin Sude'ye bok mu demiş oldun,İnşallah öyle dememişsindir yoksa katil olucam." "Haha ben?Sude yengeye?Bok?Hayatta demem" diyip koşmaya basladı aptal."Süleyman galiba unutuyosun kardeşim ben senden daha hızlı koşuyorum"diye bağırıp koşmaya başladım.İşte bu da benim depresyonum.Tam yakalayacaktım ki kendi bedenimden en az 3 kat küçük bişeye çarptım.Kafamı kaldırıp baktığımda o kızı gördüm."S-sen o kızsın Sude'nin en iyi arkadaşı"diyip yumruğumu sıktım.İç sesim 'sakin ol oğlum' diyodu ama sakin olamazdım çünkü her şey bu kız yüzünden oldu. "B-bak bben özür dilerim ben böyle olacağını hiç düşünmemiştim özür dilerim ben çok üzgünüm" diyip ardından ağlamaya başladı ve sonrası onun için karanlık.
...
Evet.İsminin Sudenur olduğunu öğrendiğim kız bayılmıştı.Bizde apar topar hastaneye geldik.Şu an kıza serum veriliyordu ve ailesine haber verilmişti.Giriş kapısına baktığımda bize doğru gelen bir adet Sude gördüm.Yanıma yaklaşti ve "Yine mi sen?Yaptıkların yetmedi mi Cihan"diye bağırmaya başladı.Ama ben bişey yapmamıştım ki. "Bana bak Sude birincisi şu an hastanedeyiz ve burda durumu Sudenur'dan çok daha kötü olanlar var o yüzden bağırma ikincisi ben bişey yapmadım.İnsanoğlu aşık olabilir.Bu çok normal bişey.Kabul.Seninde böyle öğrenmeni istemezdim ama öğrendin işte.Geçmişimizi ya da kaderimizi değiştiremeyiz yapabileceğimiz tek şey ileriye bakmaktır.Tamam sen başkasını seviyor olabilirsin.Napalım?Bende hayatıma böyle devam ederim" diyince "Şu an seninle bunu tartışmaya gelmedim ben buraya Sudenur'un odası hangisi" dediğinde karşıdaki odayi gösterdim."Tamam siz artık gidebilirsiniz gerisi bende ailesiyle ben konuşurum" dedi ve gösterdiğim odaya doğru yürüdü.Bende Süleymanla dışarı çıktım. "Abi Sudeyle kankaydık o da gitti şu Sudenur denen kız yüzünden ya" dediğimde Süleyman bana ve sonra da karşısına baktı ve ağzından şu kelimeler döküldü "Ee yok artık"