bölüm 5:İntikama Hazırlık

55 4 0
                                    


Ertesi gün kahvaltı yapmadan önce Süleyman'ı aradım "knk gel kahvaltiya gidelim " dedim süleymanın yanıtı ise şu oldu "olur knk hem konuşuruz"dedi.arabaya atlayıp hem süleymanı aldım ve kahvaltıya gittik tam oturduk masaya bide ne görelim orta okul arkadaşımız cem le bartu gercekten iyi çoçuklardı severdik oturduk ve hem kahvaltı yaptık hemde sohbet ettik .bartu bir anda "özel hayatınızdan bahsedin "dedi. cem komik bir sesle "süleyman hala sudenuru seviyor musun "dedi süleyman ise telaşlı bir sesle "e-evet" dedi bartu bir anda heycanlanmıştı ve birden "artık söyle yoksa ben söylerim" dedi süleyman "git ne yaparsan yap" deyince bartu aynı anda telefonunu çıkarıp söyledi. süleyman sinirli bir sekilde "Lan oro**u sen kimsin köpek ben şakasına dedim" deyip kafa attı ve sinirli bir şekilde oradan ayrılıp ve sahile gittik sudenur yine yanimiza geldi ve süleymana tokat attı sudenur konuşmaya başladı"sen beni nasıl seversin senin gibi çirkin benim gibi güzel birini nasıl sever" dedi ve bir daha tokat atacakken ben elini tuttum ve ittim"Kalk s*ktir git çoçuğun duygulariyla oynadin" sudenur gitti ve bütün bu olayları sudeye anlattı bizde muhoyu arayıp yanımıza çağırdık "Acil sahile gel abi plan var"

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin