Proloog

190 17 6
                                    

Picture: Chardonnay😻

Chardonnay

Ik loop het school gebouw binnen. Ik ben van Amerika weer terug naar Nederland verhuisd. Ik mis mijn vriendinnen in Amerika wel. Vooral Kylie. Kylie en ik waren gewoon net als zussen.

Ik loop verder naar de trappen. Als ik de trap wil op lopen bots ik tegen iemand aan en val ik op de grond. "Kijk eens uit!" Zegt de jongen. Ik kijk op en zie een jongen met cacao bruine ogen en bruin haar, waarvan de punten van zijn haar blond zijn.

"Wat leuk dat ik tegen jou ben aangebotst." Zeg ik sarcastisch. "Stop met je sarcasme. Je vindt mij geweldig." Zegt de jongen. "Ja vast." "Ey Dioni de jongens wachten op ons. Kom je?" Vraagt er een licht getinte jongen.

De jongen die blijkbaar Dioni heet knikt en loopt naar de kantine. Ik volg hun en loop er ook heen. "Waarom volg je ons?" Vraagt Dioni. "Ik volg jullie niet. Ik doorzoek dit gebouw, omdat ik eenmaal nieuw ben."

"Maar helaas. Ik botste onderweg tegen jou aan." Zeg ik. "Dioni kom is." Zegt de licht getinte jongen. Dioni loopt met hem mee.

Dioni

Cassius roept mij. Ik loop naar hem toe. We gaan bij de rest zitten in de kantine. "Waarom duurde het zolang?" Vraagt Kaj als we bij de tafel gaan zitten. "Dioni botste tegen een meisje aan."

"En zo als gewoonlijk was hij arrogant." Zegt Cassius. "Zij botste tegen mij aan."  Verbeter ik hem. "Is ze mooi?" Vraagt Kaj. "Ja ze is niet lelijk." Zegt Cassius. "Oh dat is ze wel. Ik durf te wedden dat ze nog zelfs maagd is." Zeg ik.

"Ik durf te wedden dat als jij aardiger was ze je vast aardig vond. Wist je dat als jongens arrogant doen dat voor een meisje niet aantrekkelijk is?" Zegt Samuel. "Je praat shit."

"Nee Samuel heeft gelijk. Ik durf te wedden dat als je aardiger was je haar binnen twee weken het bed in had." Zegt Cassius. "Ja vast." Zeg ik. "Als jij haar binnen twee weken het bed inkrijgt krijg je van mij tweehonderdvijftig euro. Deal?" Zegt Cassius.

"Gast ik zou het niet doen." Zegt Samuel. "Je gaat haar kapot maken door met haar gevoelens te spelen." Zegt Jai. "Niet doen pik." Zegt Kaj. "Deal." Zeg ik.

En toen wist ik dat ik de grootste fout van mijn leven heb gemaakt

The Bet Where stories live. Discover now