Picture: Chardonnay en Jaden😍
Chardonnay
"En toen belde zijn moeder. En toen...." "Kylie! Zeg gewoon wat er is gebeurd waardoor je zo blij bent." "We hebben gezoend." "Oh my god. Niet!" "Jawel. Ik en Jason hebben gezoend."
"En... Hoe zoent hij? Zoent die goed?" Vraag ik. "Char!" Zegt ze lachend. "Wat? Ik wil het gewoon weten." "Om eerlijk te zijn zoent die wel goed." En ik zie dat Kylie moet blozen.
"Het maakt me emotioneel. Het maakt me blij dat je ook blij bent daar in Italië." En ik voel een traan langs mijn wang lopen. "Char niet huilen anders moet ik ook huilen." Zegt Kylie.
Ik lach door mijn tranen heen. "Ik mis je gewoon zo erg. Het is veel anders zonder jou." "Binnenkort gaan we elkaar zien. Dat beloof ik je." Zegt Kylie die inmiddels ook aan het huilen is.
"Wie is daar eigenlijk?" Vraag ik. "Oh niemand ik ben alleen." "Dus ik kan goed zoenen?" En ik zie een jongen die veel op Jason lijkt Kylie kusjes geven in har nek. "Jij bent vast Jason." Zeg ik.
"Ja. De enige echte." Zegt hij lachend. "Aangenaam kennis te maken Jason. Ik ben Chardonnay. Maar ik denk dat ik ga. Doei. Ik hou van je Kylie. Veel geluk met haar Jason."
"Ik hou ook van jou babe." "Dank je Char. Doei." Zeggen ze tegelijk en ze hangt op. Ik kijk op mijn telefoon. Het is half zes. Ik ga naar mijn contacten en bel Jaden. "Hallo met Jaden."
"Hey Jaden. Met Chardonnay. Zullen we naar de stad gaan. Het is vandaag koopavond en ik verveel me dood." Zeg ik lachend. "Hahaha is goed." "Oké dan ben ik rond zes uur bij jou."
"Oké tot zo. Doei Char." "Tot zo Jade." En ik hang op. Ik kijk in m'n kast en doe snel een beige shirt aan met een zwarte broek. Ik pak mijn zwarte Airmax 2k16. Ik pak m'n bomberjack en loop het huis uit.
Na ongeveer twintig minuten lopen ben ik bij Jaden haar huis. Ik zie haar al buiten staan. "Eindelijk. Je bent er." Zegt ze lachend en ik lach mee. We geven elkaar ene knuffel en lopen naar de stad.
"Dus Jaden je moet mij nog wat vertellen..." Zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. "Jij ook..." Zegt ze met een speelse lach. "Oké kijk ik en Dioni zijn niks. We praten alleen en zien elkaar op school."
"Ja ja. Vast. Dat zeggen ze allemaal." Zegt ze. "Maar ik heb dus gehoord dat jij met Cassius hebt gezoend. Niet je komt even naar me toe en zegt het." Zeg ik. "Weet je ik was geschrokken."
"Je weet toch wel wat ik bedoel. Zo dat moment dat je niet weet wat je moet doen." Zegt ze en we lopen de mediamarkt in. "Ja ik snap je." Zeg ik. We lopen naar de telefoonafdeling.
"Hallo meneer. Waar kan ik de nieuwe iPhone zeven vinden?" Vraag ik. "Goede avond. Je gaat door dit pad. Je neemt het derde pas links van je en daar zie je ze liggen." Zegt hij. "Uh..."
"Ik loop anders wel met je mee." Zegt de jongen. Hij is eigenlijk best mooi. "Mag ik de iPhone zeven zwartmatte?" De jongen knokt en gaat ergens heen. Later komt hij terug met een doos.
Ik neem de doos aan. Ik zie dat hij zijn nummer op de doos heeft geschreven. Ik kijk hem aan. Hij geeft mij een knipoog. Jaden en ik lopen naar de kassa en rekenen het af.
Jaden heeft er ook een gekocht. We lopen de mediamarkt uit. "Zullen we naar de maccie gaan?" Vraag ik. "Ja!! Oh my god. Ik heb honger." Ik lach en we lopen naar de maccie.
Als we daar zijn aangekomen bestellen we ons eten. We pakken het dienblad en lopen naar boven. Als we gaan zitten schrik ik. "Jade. Oh mijn god. Kijk Dioni en Cassius daar." Zeg ik.
Jaden draait zich om en kijkt naar ze. Ik zie haar glimlachen. "Ze komen hierheen." Zegt ze. "Nee. Jade. Wat heb je gedaan?" Sis ik. "Hey moonlight." Hoor ik de stem van Dioni zeggen.
Ik kijk op en kijk hem in zijn cacao bruine ogen aan. Ik voel de brok in mijn keel. "Moonlight ben je je tong verloren?" Vraagt Dioni in mijn oor. Ik krijg kippenvel van hem. "Hey Jaden."
"Hoi Dioni." Zegt Jaden. "Char en ik gaan. Doei pik. Bye Jaden." Zegt Dioni en pakt mijn hand. We lopen de Mc Donalds uit. "Hey moonlight waarom zeg je niks?" Vraagt Dioni als we de hoek om gaan.
Ik wil iets zeggen, maar ik kom niet uit mijn woorden. "Hey moonlight?" Zegt Dioni en stopt me. "Hey. Wat is er?" Vraagt Dioni terwijl hij een pluk haar achter mijn oor schuift.
"Uh... Ik... Uhm.." Zeg ik. "Moonlight breath." "Dioni ik weet het niet." Zeg ik en ik kijk naar mijn voeten. "Wat weet je niet?" "Ik weet niet of dit echt is. De dingen dat je tegen me zegt. Wat je doet. Ik weet het niet."
Dioni tilt mijn hoofd op met zijn wijsvinger en duim. "Hey hey hey. Moonlight ik meen die dingen die ik zeg. Je bent mooi, lief, schattig en ga zo door." "Ik weet het gewoon niet Dioni." Zeg ik en tranen stromen langs m'n wangen.
"Je weet het niet... Wat ik wel weet is dat ik dit al wil doen sinds ik je zag." En na die woorden drukt Dioni zijn lippen op de mijne. Ik weet niet wat er gebeurt. Ik denk niet helder.
Zijn hand zit bij mijn wang en de andere bij mijn heup. Ik hou mijn hand bij zijn borst en mijn andere bij zijn nek. Hij vraagt ok toestemming en die geef ik hem ook. Dit is magisch.
Na een tijdje trekt hij terug. "Jij... Dioni... Mij..?" Stotter ik. "Kom het is koud. Ik breng je wel naar huis." Zegt Dioni. We lopen naar een parkeer plaats en daar staat een zwarte Range Rover.
Dioni opent de auto en opent mijn deur ik stap in. Hij stapt ook in en rijdt aan. Na tien minuten zijn we voor mijn huis. Ik stap uit en Dioni ook. "Het was leuk vanavond. Sorry dat ik jullie stoorde." Zegt Dioni.
"Het geeft niet hoor." Zeg ik. "Nou slaap lekker moonlight." Zegt Dioni en hij geeft me een kus. "Ik wil je voor eeuwig blijven kussen." Ik lach. Dioni geeft me meer kusjes op mijn lippen.
Ik geef hem een kus op zijn wang. "Slaap lekker Dioni." "Slaap lekker moonlight."
YOU ARE READING
The Bet
RomanceChardonnay Brookes, een lief, aardig, spontaan meisje, ze kan soms wel heel erg bitchy zijn. Ze verhuisd van Amerika weer terug naar Nederland. Maar ze gaat niet meer in Eindhoven. Ze verhuisd naar Amsterdam. Daar kent ze niemand. Een nieuwe school...