Η αγωνία και τον δυο έτεινε να κορυφωθεί οταν ακουσαν εναν κροτο ,καθησυχαστικά ομως ειπε ο ενας στον αλλον να κρατησουν την ψυχραιμία τους και το στομα τους κλειστο.Ο Elidor εβλεπε φως να εισχορει απο καθε χαραμαδα που υπηρχε σε πορτα και παραθυρα .Ξαφνικα η κεντρικη εισοδος επεσε , το φως εκανε τα ματια του μικρου να δακριζουν ομως αυτο εσβησε καθως μια τεραστια σκια το καλυψε.Ενας τεραστιος ανδρας εμπαινε σιγα σιγα μεσα και κοντευε στο χωλ καθως με ενα νευμα ξεπεταχτηκε απο την ντουλαπα ο David Με μια κινηση ο αγνωστος ανδρας τον χτυπησε με ενα μαχαιρι στην καρδια .
-Μα πως ειναι δυνατον......
Ειχε χαθει απο προσωπου γης το σωμα του , το μονο που υπηρχε ηταν η αδεια ντουλαπα και ο ανδρας με το μαχαιρι . Ο Elidor πανικοβληθηκε κιομως μια φωνη του ελεγε να μην κουνηθει ο ανδρας εψαξε λιγο το χωρο και ολα ηταν οπως ηθελε να ειναι.Δεν υπηρχε αλλο ιχνος ζωης εκτος απο τον ανδρα που σκοτωσε και αυτος εξαφανιστικε .Ενω ολα ηταν ενταξει και ο ανδρας φαίνονταν ετοιμος να φευγει αφου δεν βρηκε κατι ο Elidor φταρνιστηκε απο τη σκονη που ειχε εκει κατω .Ο ανδρας καταλαβε , εβγαλε το ξηφος του και αποπειραθηκε να καρφωσει το κρεβατι ωστε να σκοτωσει και αυτον.Μια στιγμη πριν η λεπιδα διαπεραση το στρομα ενα βελος χτυπησε τον ανδρα στο κρανιο και εξήλθε απο το ματι του .
-Σηκω αργα η γρηγορα θα μας βρουν πρεπει να φυγουμε
Ηταν ο David ξεχιλιζε απο ανακούφιση που αυθαίρετα τον αγγαλιασε αν και μετα που το καταλαβε τραβηχτηκε , ηταν φανερή η αδυναμια που ετρεφε ηια τον αδερφικο του φιλο .Πριν φυγουν εψαξαν τον ανδρα και του πηραν καθε ιχνος τροφης αλλα και οτι οπλο ειχε επανω του.
-Πειρςζει να κρατησω τα στιλετα του ;
-Οχι αρκει να μαθεις να τα χησιμοποιεις κιολας
-Ξες να τα χρεισημοποιεις ωστε να μου δειξεις ;
-Ναι θα σου δειξω
Πηραν οτι χρειαζονταν και βιαστικα βγηκαν απο το σπιτι και επεμψαν προς την πιο κοντινη πολη μεσα στη νυχτα .