-siladan
-tamam bakin alevi alalim her seyi o anlarir.
-tamam.hadi.nereye.
Adresi aydina verdim.arabalara qurup halinde binip depoyA gitdik.nolur kendine zarar vermesin-alevden
Ne zamandir arabaya binmiyordum.ordan hizla ayrildim amma daha fazla araaba surmekbistemiyorum eskileri hatirliyorum
2 yil once..-hadi abla beni parka Gotur.
-cok yorgunum alp .sonra.
-yaaa.hadiii
Uff.ne kadarda keci bir bucur.
-off.iyi tamam hadi keci
bucurum..
-oleyyyyyy.canim ablammm
Sila yurtdisinda oldugu icin alp bana kalmisdi.
Annemlerde isteydi....abimleri zaten qormuyorum
-hadi abla cikalim
-tamam.
Birlikde arabaya bindik....
-alp one oturma arkaya.
-yaaa.lutfen bir kerecik
-hayirrr
-nolurrrr
-hayirr
-lutfennnn
-o bakislar bana sokmez...
Yalannn.tabikide .yavru kopek bakislarina inanmisdim
-iyi tamam bin
-oley beeeee.
Yanagima sulu bir opucuk kondurdu.
Parka az kalmisdi...o sirada onume bir araba cikdi.frene basdim.amma calismiyordu......Simdiki zaman
.eskileri hatirladikca daha kotu oluyordum...alp olmusdu...ondan sonra 2 abim beni asla af etmedi.....hep eni sucladi....demir abim sila hep yanimdaydi.alp dan sonra mafya oldum.zaten babamda mafyaydi.arabamin frenini bozanin arkasina dusduk amma bulamadik.ortadan yok olmusdu.zaten sonra sinir kirizlerim basladi.kendime zarar vermeye basladim.yani tam bir sadist olmusdummm....sonra demir abimde bana hak verdi.tam tamina 2 yil gecdi...her kes hayatina devam etdi.bense ayniydi..her aksam mezarla konusan sadist bir kizdim...beni affetmeyen 2 kisi vardi birisi ben diyeri ise babaannem...beni asla afetmedi.evine bile koymadi.hep silayi demiri emiri ve alpi sevdi.ben yokmusum gibi yasadi....sanki hic olnamisim gibi.ve bu beni daha sadist yapti.uyusturucu bagimlisi oldum.okula gitmiyorum.bir gun zorla gitdim ve hayatim deyisdi.3 super arkadas edindim..alp burak ve cemre.o kadar yakindik ki.inlar benim herseyimdi.onlar sayesinde uyusturucu birakdim.ancak hala mafyaydim hic bir zaman mafyaligi burakmadim.hatda 4 muz en acimasiz mafyalardik......
Sonra babamin zoruylaa burakdim.okula filan gitdimm...amma yine eskisi gibiyim.yuruyerek depoya gelmisdim..adamlarima bir sey demeden en alt kata indim.kum torbasina hunharca vurdum...elim kaniyordu.buzdolabindan bira aldim.aynaya bakdigimda perisandim.gozumun alti sisdi elim katiyordu ve bira....
yukari katdan sesler geldi.aldirmadim yine vurdum icdim agladimmmmm....o sirada yorgunlukdam yere cokdum...hickirikla agliyordum...perisandim.bir tarafadan burak canimi yakiyor diyer tarafdanda alp....keske keske lanet arabayi kotrole goturseydi..keske alpi arkaya oturtsaydim....o sirada bira elimden dusdu ve paramparca olduuu..
Siladan..
Yolda herseyi anlatmisdim.her kes her seyi biliyordu ve cok saskindilar depoye gelmisdim.alevin en alt katda oldugunu soylediler.o sirada altdan kirilma aglama sesleri geldi hizla asAgi kosdum..umarim kendine bir sey yapmaz....Alevden..
Her kes hizla odaya girdi.sila kosup sikica bana sarildi.
-iyimisinBurnumu cekdim gozumun yasini silip cevap verdim

-hihi.iyiyim.
Sesim tam bir cocuk gibi cikmisdi...
Arkadakiler bakdim hepsi gelmisdi...
-her seyi oyrendiniz dimi?
Hic birinden ses cikmadi...o sirada gozum merte kaydi gozu dolmusdu..
.mert ayni alp gibiydi oyuzden onu korumak istiyordum...
Kalkip hizlica merte sarildim
-seni asla birakmiycam.canim ppahadina koruyucam..
-s sen iyimisin
-evet.biliyormusun ayni onun gibisin onun gibi kokuyorsun.bu yuzden seni koruyorum onu koruyamadim amma seni koruyucamm.
-hep yanindayimmm.artik benim ablamsinn
-sende benim kardesimsinSSikica bir birimize sarildikk
Nasil oldu.....??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
Teen FictionBen alev yeni bir hayata basladim.....yeni okul.,yeni arkadaslar,yeni kankalar.vee bir uyuzzzz....uyuz cetee