hoofdstuk 3. een prachtig huis.

14 0 0
                                    

Als Maria bij de creche aankomt staat Mellie al klaar. "mama!" roept Mellie als ze Maria aan ziet komen, Mellie kent haar echte moeder niet omdat die overleed net na de geboorte van Mellie, dus ze denkt dat Maria haar moeder is. Maria pakt de buggie van Mellie en loopt met Mellie naar de school van Raymond en Jay. Ze halen Raymond en Jay op en lopen naar huis. "Nou jongens, jullie gaan zo naar buurman Darlson. " zegt Maria tegen de kinderen. 'Waar ga je heen dan?" vraagt Jay. "Ik ga op bezoek bij een nieuwe jongen, Tim, ik ben rond zeven uur thuis" Maria brengt de kinderen naar meneer Darlson. "Gedraag jullie en luister goed naar meneer Darlson, tot straks!" roept Maria terwijl ze al weg rent onderweg naar Tims huis.

Het is vijf voor vijf als ze bij Tim aankomt. Ze bekijkt het huis. zo groot. Denkt maria. Een grote witte villa. Ze belt aan en de deur word geopent. Het is Tim. "Hey Maria, leuk dat je gekomen bent." Maria giechelt en vraagt of ze binnen mag komen en natuurlijk mag dat. Ze loopt naar binnen, de hal is prachtig. Tim neemt Maria mee naar de woonkamer waar de broers van Tim zitten. De broers staan op en lopen naar Maria toe om zich voor te stellen. "Ik ben daniel en ik ben 17 jaar" zegt een van de broers. "En ik ben Eddy" zegt de andere broer. Wauw, die Eddy is wel heel knap, denkt maria bij zichzelf terwijl ze Eddy aanstaart. 

kunnen wij vrienden zijn?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu