~Rüya Mertoğlu~
17 yaşında lise son sınıf öğrencisi bir kız. Hayatı boyunca hiç sevgilisi olmamış. 1 tane abisi var. Ailedeki tek kız. Kuzenleri de dahil olmak üzere hepsi erkek. En yakın arkadaşı İrem.
Tam bir petito hastası. Ölüceģini bilse yine de petito ister. Çok çabuk ağlar. Duygusallıkta kimse eline su dökemez.
Bir Vini Uehara hayranı. Ona özel dosyası bile var. Dergi röportajları, posterler, stickerlar gibi daha bir çok şeyi biriktir. Sırf Vini için para biriktirip telefon almış ve içinde sadece Vini'nin resimleri ve onun hesplarını takip ettiği sosyal media hesapları var.
Deli dolu, çılgın, heyecanlı ve meraklıdır. Bu zamana kadar hiç sevgilisi olmasda karşılıksız sevdiģi birçok erkek olmuş. Onu seven birini bulana kadar da sevgisi olmayacak....
~İrem Soner~
17 yaşında. Lise son sınıf öğrencisi. Rüya'nın en yakın arkadaşı. Çocukluğundan beri Rüya'nın kuzeni Efe'ye aşık. Rüyaların alt komşusu olduģu için Sürekli birbirlerinde kalıyorlar.
2 tane ablası var. İkiside evli. O yüzden evde krallıģıni ilan etmiş bir şekilde yaşıyor. Babası sürekli iş için Yurt dışına çıkıyor. Bu yuzden fazla rahat bir kız.
O da Rüya gibi Vini Uehara sapığı. Rüya kadar iler gitmese de onunda kendi telefonunda 5000 fotoğrafcıktan oluşan bir dosyası var.
Okulda nerdeyse çoģu erkek peşinde olmasına rağmen kimseye yüz vermez. Küçükken tekwondo'ya gittigi ve siyah kuşak olduğu için yavşayalara dersini vermekte ustadır.
~Furkan Mertoğlu~
20 yaşında üniversite 2.sınıfta. Rüya'nın abisi. Anne ve Babası 8 yıl önce boşandıkları için annesine ve kız kardeşine fazla korumacı davranır. Genelde Rüya ile kavga ederler ve gıcıklık yapar ama çok severler birbirlerini.
Cool takılmayı sever. Kolay kolay kimse ile konuşmaz. Belli bir arkadaş çevresi vardır.
Ceren adında bir nişanlısı var. 3 senedir beraberler. 2 sene sonra evlenmeyi düşünüyorlar.
~Efe Serter~
18 yaşında. Furkan ve Rüya'nın kuzeni. İkizi Ege ile beraber yaşıyorlar.
Hayatını Rüya'ya gıcıklık yapmaya adamış.Tanıştıkları günden beri İrem'e aşık.İkizi Ege'yi her ne kadar çok sevse de daima kavga ederler. Birbirlerine sürekli küfür ederler. Hatta yeri gelir birbirlerini döverler.
Araba tutkunu. Küçük arabalardan oluşan bir koleksiyonu var. Bir tanesine yeri değişse hemen anlar ve hergün Ege çalmış mı diye sayar.
Etrafında onca kız olmasına raģmen İrem için ölüp bitiyor. Ve kolay kolay herkesle konuşmaz...
~Ege Serter~
18 yaşında. Rüya'nın kuzeni, Efe'nin ikizi. Efe ile beraber yaşıyorlar. Efe'nin tam tersine Rüya'yı savunur ve Efe'nın gıcıklıklarına engel olmaya çalışır.
Sıcak kanlı, arkadaş canlısı, sevecen ama bir o kadar da sert bir çocuktur. Kolay kolay adam dövmez ve kızların yanında küfür etmez.
Dünyadaki aşka en uzak insan denilebilir. Normal kız arkadaşları ile çok rahat gülüp eğlenir ama sevgililik işine geldi mi kızlardan kaçar. Ailede Rüya ve kendisinin dışında hepsinin bir sevgilisi, nişanlısı veya karısı vardır.
Sorucak olursanız hiçbiri zerre kadar umrunda değil...
~Uygar Yıldırım~
18 yaşında.Efe ve Ege'nin en yakın arkadaşlarından birisi. Hayatı boyunca birsürü sevgilisi olmuş ama daima gerçek aşkı aramış bir insan.
Peşinde onca kız olmasına rağmen hiçbir ile muhattap olmaz. O keşf edilmeyi değil keşf etmeyi sever.
Ciddiyeti sever. Yeri geldiģinde güler eģlenir ama önemli konularda son derece ciddidir.
Evi, Ege ve Efe'ninkine yakın olmasına rağmen daima onlarda kalır. Ailevi açıdan çok zengin ama tutumlu ve boş şeylere para harcamayı sevmez.
Her ne kadar katı,kuralcı, ve gıcık olsa da özünde iyi birisidir. Herkesle muhattap olmaz bu nedenla fazla arkadaşı yoktur ama çevresindekiler sağlamdır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Yıldırım~
Teen Fiction~~~~ Saçlarımla oynarken "Ölünce sevemezsem seni" diye fısıldamıştı. "Ölmeyecksin Rüya. Beni bırakıp gitmene izin vermeyeceğim. Birdaha bu kelimeyi kullanamazsın güzelim yasaklıyorum." Dediğimde gözünden bir damla yaş aktı. Elimin tersi ile göz yaş...