Date Night

428 27 26
                                    

"Hayatım, yeşil gömleğimi gördün mü? " diye sordu dolabın altını üstüne getiren Kristen.

"Orda, dolapta olmalı."

"Yok işte."

"Boşver ozaman, başka gömlek giy."

"Ama topuklularıma en uyan gömlek o'ydu." Kristen huysuzca eline geçen kırmızı gömleği aldı yatağa attı. Yatak odasından tam çıkıyordu ki, anıları gözünün önünde canlandı. Kırmızı gömleği Joanna'yla ilk randevusunda giymişti. O an kafasına 'Acaba Joe o günü hatırlıyor mu? ' sorusu dank etti. Gömleği aldı ve koşarak oturma odasına, Joe'nun yanına gitti. Tam karşısında dikildi ve gömleği yüzünün ortasında açtı.

"Güzel." dedi Joe ve laptop'ına gömüldü.

"Ne güzel?"

"Gömlek işte."

"Bu gömlek sana bir şey ifade etmiyor mu?" Kristen sağ kaşını kaldırdı.

"Tabi ki ediyor..." Joanna nekadar hatırlamak için beynini yorsa da hatırlayamamıştı. Yanlış birşey söylemek yerine çaktırmadan Kris'e söyletmeye çalıştı. "Sen hatırlıyor musun?"

"Hatırlamıyorsun, değil mi?" Joanna'nın çok kötü bir yalancı olması yanı sıra Kristen onu çok iyi tanıyordu.

"Hayır, hatırlamıyorum."

"İlk buluşmamız." dedi heyecan'la Kristen ve Joe'nun yanına oturdu.

"İlk buluşmamızı nasıl hatırlıyorsun? Kör kütük sarhoştuk." dedi Joanna.

"Sen kör kütük sarhoştun." Kristen altını çizdi.

"Ah, tabi. Sen de bundan faydalandın."

"İlk hamleyi yapan sendin."

"Çünkü sarhoştum ve sen bundan faydalandın."

"Hadi ama, Joe! Hiçte bile öyle olmadı."

"Nasıl oldu peki?"

"Şöyle oldu;" Kristen başını Joe'nun omuzuna yasladı ve anlatmaya başladı.

-FLASHBACK-
3 yıl önce

Joanna iş çıkışı kaldığı motel'e gitmek için taksi tutmaya çalışıyordu, ama cumartesi olduğundan biraz zor oldu. Sonunda çevirebildiği taksiye atladı ve motel'in ismini söyleyip sakince manzarayı izleyerek ısınmaya çalışıyordu. Sokakta kardan adam yapan çocuklar, kar topu savaşı yapan çiftler ve bir şekilde ısınmaya çalışan sokak hayvanları vardı.

"Geldik bayan. 15$"

"Teşekkür ederim, mutlu noel'ler!" dedi Joanna ve motel'ine doğru gidiyorken ayağı kayıp kapının önünde düşmüştü.

"Lanet olsun!"

Centilmenliğini belli eden yakışıklı bir beyefendi elini uzatıp kalkmasında yardımcı oldu.

"Siz iyi misiniz güzel bayan?" diye sordu centilmen beyefendi çok şirin ingiliz aksanı'yla.

"Sanırım ayak bileğimi incittim."

Mrs&Mrs PrankHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin