Grandmother

454 26 17
                                    

Kristen gelen telefonla pazar uykusunu erkenden bozup cevap verdi.

"Alo!"
"Kristen! Sonunda sesini duymak çok güzel hayatım."

Anneannesinin sesini duyunca tüyleri ürpermişti. Onu 5 yıldır görmediği için ona hiçbir şey söylememişti. Şimdi ne konuşacakları hakkında fikri yoktu.

"Büyükanne, seninde öyle."

"Seni çok özledim tatlım. Ama biraz da kırıldım."

"Neden?" Kris'in uykusu dağılmıştı.

"Annen evlendiğini söyledi. Düğüne davet edilmediğimi öğrenince kalbim kırıldı."

"Şey.. Büyükanne, aslında... Gerçekten mi?"

Kristen büyük annesini homofobik sandığı için ona eşcinsel olduğunu söylememişti. Annesi'nin söylemesi iyi olmuştu. Bu haber onu çok şaşırtmış ve mutlu etmişti taaki...

"Oraya gelmeye karar verdim, kalbini çalan yakışıklı beyefendi ile tanışmaya. Hatta şuan Londra yolundayım."

Yakışıklı beyefendi mi? Kristen annesinin neden böyle bir şey yaptığını anlamakta zorlanıyordu. Ne yapacağını şaşırmıştı. Telefonu kapatıp Joanna'yı uyandırmaya gitti.

"Joe! Joe! Uyan hadi. Çok büyük bir sorunumuz var."

Joe Kris'in onu tekrar kahvaltılık gevrek almaya göndereceğini sandı.

"Daha yeni aldım mısır gevreği. Dolaba iyi bak, Christina. "

"Christina da kim? Ne?" Kristen yanındaki yastıkla Joe'ya vurmaya başladı.

"Christına da kim? Nerden çıktı?" Joe ne olup bittiğini anlayamıyordu. Kristen Joe'nun uykulu olduğu için ismini karıştırdığını bildiği için çok üzerinde durmayıp aslın konuya girdi.

"Büyükannem geliyor!" Kristen iyice panik yaptı.

"Gelsin." Joe hala tehlikenin farkında değildi.

"Ne demek gelsin? Saçmalama. Hemen bir şey düşünmemiz lazım."

"Neden bukadar panik yaptın ki? Kraliçe Elizabeth gelmiyor ya."

"Şey... ben... ona birazcık kendimden ve... bizden bahsetmedim."

"Nasıl yani? Evli olduğumuzu bilmiyor mu?"

"Hayır, biliyor, ama senin'le evli olduğumu bilmiyor."

Joanna'nın iyice kafası karışmıştı. Kaşlarını çatıp dudaklarını büzdü ve konuşmayı tekrar aklında düşünerek Kris'in ne demek istediğini anlamaya çalıştı, ama uykulu olan beynini düşünmeye bile zorlayamamıştı.

"Ne demek istiyorsun, Kris?"

"Büyükanmeme eşcinsel olduğumu söylemedim. Annem ona bir erkek'le evli olduğumu söylemiş."

"Annen benim transeksüel olduğumu mu söylemiş?"

"Joe! Uyan! Acilen bir şeyler düşünmeliyiz. Birkaç saate burda olur."

Mrs&Mrs PrankHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin