Grandmother #2

196 13 18
                                    

İyi Okumalar!

"Burda ne oluyor böyle?" Victoria epey şaşırmıştı.

"Büyükanne! Biz... biz sadece... şey..." Kris'in beyni durmuştu. Joanna Kris'in sonunda doğruları söylemesini bekliyorken Kristen aniden "Yeni ruj." diye seslendi.

"Ne yeni ruju? Joanna iyice huysuzlanmaya başlamıştı.

"Yeni rujum işte, canım arkadaşım! Güzel mi? Sence Daniel bunu beğenir mi? "

"Bilemeyeceğim Daniel beğenir mi, beğenmez mi. Git onda dene. " Joanma sinirlenip hızla odadan çıktı ve Cole'un yanına gitti.

"Sen iyi misin? " Cole Joe'nun kulağına fısıldadı.

"Hayır. Lanet olası Daniel'ın kafasını koparmak istiyorum şuan. "

"Hadi ya! O da bana tam da aslında senin onun favorisi olduğunu söylüyordu. "

Joanna kafasının içinde Daniel'ı dövdüğünü canlandırıyorken Kristen büyükanne Victoria'ya olan biteni açıklamaya çalışıyordu.

"Ben bugün yeni ruj aldım. Daniel'in beğeneceğini düşündüğüm. Onda denemeden önce iyi olduğundan emin olmak için Joe'da denedim. "

"Anladım. Rengini pek beğenmedim, fazla abartılı olmuş. Git de eşinde dene şimdi. "

"Evet. Evet... kesinlikle büyükanne. Hemen gidiyorum. "

Kristen arka bahçeye koştu ve sinirden burnundan ateş fışkıran Joe'nun yanına oturdu.

"Üzgünüm!" Kristen, Joe'yu bir kez daha hayal kırıklığına uğrattığının farkındaydı.

"Tek kelime daha etme." Joe dinlememekte kararlıydı. Kristen'i kestirip attıktan sonra sinirle ayağa kalktı ve Cola'a gitmek istediğini söyledi.

"Şey... burası senin evin farkındaysan. Kendine gel Joe! "

"Bu durum iyice sinirlerimi bozmaya başladı. "

"Gidip büyükanne Victoria'ya olan biteni anlatabilirsin. Seni tutan ne? "

"Kristen... onu yarı yolda bırakıyormuş gibi hissediyorum bu gibi durumlarda."

"Joanna!" büyükanne Victoria mutfak kapısından Joanna'ya seleniyordu.

"Gitsen iyi olacak." Cole yemekleri masaya yerleştirmeye devam etti.

"Efendim bayan Victoria? "

"Bana açıklama yapmaya ne dersin?"

Joanna, Victoria'nın yüz ifadesinden bir şeylerin ters gittiğini hissedebiliyordu.

"Ruj, ruju deneme-"

Joanna lafını bitiremeden Victoria elindeki evlilik cüzdanını kaldırdı.

"Bir açıklama bekliyorum."

"Kristen'e kızma. O... o sadece seni üzmek istemiyordu. Hayal kırıklığına uğratmak istemedi seni."

"Bu yüzden mi bana oyun oynadınız? Bak kızım, bu saçmalıklar için çok yaşlıyım ben. Oyun oynayacak zamanım olsaydı inan bana şimdi yeni erkekler'le oynuyor olurdum. Ama ne yazık ki artık çok yaşlıyım ve pek zamanım olduğunu sanmıyorum. Süslü püslü yalanlar'a ihtiyarcım yok. İhtiyarcım olan sadece güzel anılar. Böyle bir şey yapmanız beni çok üzdü, ben gerçekten Kris'in ailesini merak ediyordum. Demek senmişsin. Az önce gerçek seni mi tanıdım bilmiyorum, ama tanıştığımıza memnun oldum, Joanna Prank."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mrs&Mrs PrankHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin