20 faktów

88 8 17
                                    

Standardowo, dziękuję za nominację hailkaro666

To będzie kompletnie randomowe, tak tylko.

1.Gdybym mogła do końca życia jeść jedną rzecz to byłoby to ciastko z pizzy hut.

2.Mój ulubiony kolor to czarny (zaskakujące).

3.Nienawidzę stereotypów.

4.We wszystkim co słucham/czytam/oglądam znajdę jakąś homoseksualną parę.

5.Chciałabym kiedyś spotkać wszystkich moich idoli i powiedzieć im ile dla mnie znaczą, jak bardzo ich kocham i ile dla mnie zrobili.

6.Lubię każdy rodzaj herbaty.

7.Mam manię przecinków i jak dla mnie mogłyby być po każdym słowie.

8.ZAZWYCZAJ nienawidzę kobiet w filmach (psują potencjalne gejowstwo).

9.Moim pierwszym celebrity crushem był Kurt Cobain i mam go na ścianie.

10.Kocham się malować.

11.Większość moich pieniędzy idzie na jedzenie w fast foodach.

12.Ścięłam włosy między szóstą klasą a pierwszą gimnazjum, bo miałam dość wyglądania jak dziewczyna (teraz są prawie do brody).

13. Moje ulubione gatunki filmowe to horror i fantasy.

14.Uwielbiam mieć długie paznokcie, a jak są krótkie, to nie trafiam w klawiaturę w telefonie.

15.W listopadzie jadę na Twenty One Pilots i spotkam dangerdream yay

16.Mówię dużo, głośno i nie zawsze z sensem.

17.Nienawidzę, gdy ktoś nie bierze mnie na poważnie bo 'jesteś tylko gówniarą, co ty możesz wiedzieć o życiu i świecie'.

18.Chcę zostać psychologiem/psychiatrą, bo chcę pomagać ludziom.

19.Słucham wszystkiego co wpadnie w ucho i staram się nie ograniczać, ale nie mogę znieść disco (polo, nie polo-bez różnicy) i polskiego rapu.

20.Jestem hipokrytką i lubię nazywać innych hipokrytami.

Nominuję: vikturstaph dangerdream iamrealliamdunbar, nie dziękujcie.

nominacje i inne bzdury Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz