LA 4

82 7 15
                                    

dangerdream dziękuje złotko 🏳️‍🌈💫

1. Jaka jedna myśl lub wydarzenie, które ma nadejść trzyma cię przy życiu?
Z tych bliższych to koncert tøp i spotkanie z Weronisią, a z tych dalszych to może chęć zamieszkania gdzieś, gdzie będę sobą i będę szczęśliwa.

2. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Nietolerancji, uważania się za lepszych, tendencji do pakowania się kilka razy w to samo gówno (to o mnie) i właściwie całej masy cech ludzkich.

3. Czego najbardziej nie lubisz w sobie?
Z wyglądu nosa i ramion, z charakteru tego, ze bywam dwulicowa (dlatego jem za dwóch lol) i często wywołuje kłótnie.

4. Co najbardziej w sobie lubisz?
Oczy, włosy i tyłek.

5. Czym starasz się zabić czas w szkole?
Czytam ff, rozmawiam ze znajomymi i jem.

6. Jaki jest twój ulubiony język obcy?
Angielski (KOCHAM brytyjski akcent), hiszpański (jak się kłócą, to mam ochotę płakać ze śmiechu) i francuski (tylko czasami, ale całkiem lubię (nie jak ja mówię)).

7. Słone czy słodkie jedzenie?
Raczej słodkie, kocham słodkości, ale nie mam nic do słonego, czasem ma wręcz o górę tylko na coś z dużą ilością soli.

8. Pierwsza piosenka, która przyszła ci teraz na myśl?
Oh, Ms. Believer-Twenty One Pilots (słucham)

dobranoc

nominacje i inne bzdury Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz