rzeczy, youtuberzy i sytuacje

64 6 3
                                    

Nominowała mnie duzyborsuk, dziękuje skarbie. Mam napisać 3 ulubione rzeczy, 4 youtuberów i 5 sytuacji.

RZECZY (bardziej jak coś, co lubię/lubię robić):

1. Kocham playlisty, to jak obsesja. Mogłabym robić/słuchać na okrągło.

2. Kocham patrzeć na ładnych ludzi. Mogę spędzić godziny na patrzeniu na zdjęcia na tumblrze, oglądając ładnych ludzi. To działa na mnie uspokajająco (i zwiększa liczbę kompleksów, ale ciiii).

3. Kocham jeść. Ostatnio mam ogromną potrzebę pochłaniania wszystkiego, co znajdzie się na mojej drodze.

YOUTUBERZY (ostrzegam, że jestem trashem i 4 to nawet nie moje minimum (kolejność przypadkowa)):

1. Dan i Phil. Ich nie można traktować oddzielnie, błagam.

2. Kian i Jc. To samo, idą w pakiecie.

3. Tyler Oakley. Kiedyś, kiedy jeszcze nagrywał, częściej go oglądałam, ale nadal kocham.

4. CrankThatFrank, emo daddy youtube'a.

Chciałabym dać więcej, ale 4 to 4.

SYTUACJE:

1. 3 listopada byłam w tym samym miejscu i czasie, oddychałam tym samym powietrzem co Tyler Joseph i Joshua Dun. Tego dnia też prawie umarłam w tłumie, ale to nieistotne.

2. W dzień koncertu poznałam rownież dangerdream. Nadal nie mogę uwierzyć, że nasze pierwsze spotkanie to koncert tøp. Nie wiem, czy jakiekolwiek spotkanie kogoś z internetu to przebije.

3. Byłam 3 razy w Disneylandzie (i ogólnie w Paryżu), to samo w sobie jest świetną sytuacją.

4. Zaczynam się czuć ze sobą lepiej, to miła sytuacja i mój osobisty sukces. Piszę to tu też dlatego, że nie mam pomysłu na więcej sytuacji, ale to ważne.

5. Nie mam już naprawdę co napisać, moje życie nie jest ciekawe. Czy fajną sytuacją może być otwarcie drugiego mc w moim mieście?

Nie nominuję nikogo, jesteście wolni, możecie iść i zmieniać świat (oby na lepsze).

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 26, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

nominacje i inne bzdury Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz