Merhaba, yine ben.
Açıkçası bayramdan sonra kendimi toparlayamadım ve diyetimde sporumda öldü ama artık kendime gelmemin zamanının geldiğini anladım ve kendime şoyle güzel bi tokat attım.
Güzelce düşündüm. Geleceğimin böyle olmamasını istemiyorum. Şişman ve özgüvensiz biri olmak istemiyorum dedim kendime. Bi yıl sonra liseye başlayaçağım ve lisede şişman ezik özgüvensiz çirkin biri olmak istemiyorum. Ben fit özgüveni havalarda güzel biri olmak istiyorum. Mezun olacağım zaman geldiğinde kilolarımı saklayan değilde istediğim elbiseyi gıymek istiyorum. Hoşlandığım çocuğunda en azından benim bu dünyada olduğumuda bilmesini istiyorum. Biyere oturdumda kilolarımdan dolayı hastalıklı biriymişim gibi bakmalarını istemiyorum. Arkadaşlarımın srvgilileri varken benimde olsun istiyorum. Gelecekte istediğim mesleği yapmak istiyorum. Okulda kutlama falan olduğu zaman oram buram sallanacak mı diye düşünmeden özgürce dans etmek istiyorum. Gördüğum beğendiğim kıyafleri giymek istiyorum. Şu an küfredeceğim af edin. Çok mu şey istiyorum amına koyim. Aslında evet çok şey istiyorm bi şişman için bunlar çok fazla. Bu kilolarımızdan kurtulamazsak bizi bi insan yerine bile koymayacaklar bunu sizde biliyorsunuz o yüzden silkelenin ayağı kalkın ve iyice bi düşünün benim yaşamak istediğim hayat bu mu? diye.
Bu arada ilk oylarımı almışm Allah sizden razı olsun.
Bu arada sizde yorumlara içinizi dökün düşünün taşının benim yaşamak istediğim hayat bu mu? diye.
Hadi Allah'a emanet olun. Hoşçakalın bi sonraki böümde görüşmek üzere.
Dipnor: Eğer yorumlara dökülmekten utanıyorsanız mesaj atabilirsiniz.
2 dipnot: Mesaj atmaktan çekinmeyin. Dertleşiriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama Günlüğüm
FanfictionHerkesin kendine göre büyük ve küçük hayalleri vardır. Benim hikayemdede vardı. Bunlardan biri ise zayıflamaktı. Hayallerin peşinden koşma zamanı geldi geçiyor bile. O zaman... Benimle zayıflamaya var mısın?