Karakterler

148 11 1
                                    

Multi: Burçak,Bartu,Ezgi ve Sarper

Düzenlendi!


Burçak= 19 yaşında, güzel, azimli, yardım sever, süslü ve ikizine bağlı bir kız. Basketbola, yüzmeye, tenise ve at binmeye bayılır. Denize girmekten ve böceklerden accayip korkar.(öyle böyle değil yani!)Hayvanlara ayrı bir takıntısı var. Bartu'nun ikizidir. Boğa burcudur. Zengin ama şirkette kendi paralarını kendileri kazanıyorlar.

Bartu= 19 yaşında, yakışıklı,hoşgörülü ve kendini beğenmiş ama bir o kadar da romantik ve anlayışlı, ikizine bağlı bir erkek. Aynı ikizi gibi o da basketbola, yüzmeye, tenise ve at binmeye bayılır, bunun haricinde dövüşte de iyidir. Ve yine aynı ikizi gibi hayvanları çok sever. Burçak'ın ikizidir. Boğa burcudur. Yükseklik korkusu var. Zengin ama şirkette kendi paralarını kendileri kazanıyorlar.

Ezgi= 19 yaşında, güzel, süslü, anlayışlı bir kız. Basketbola, voleybola, yüzmeye ve at binmeye takıntılı. Hayvanları çok sever ve karanlık fobisi var. Burça'ın en iyi arkadaşıdır. Başak burcudur.  Zengin ve varlıklı bir ailesi var.

Sarper= 19 yaşında, yakışıklı, kendini beğenmiş ama içinde sakladığı bir romantikliği var. Basketbolu, yüzmeyi ve tenisi çok sever, bunlar haricinde koşu ve dövüşte de iyidir. Terazi burcudur. Ailesi oldukça zengin.

Veliaht (Beklemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin