Reggel van. Ezaz az utolsó nap a suliban.
-Nash, Hayes, Sky, Will,John gyertek enni, és valamit szeretnék nektek mondani. Gyorsan elkészülődtem,(megcsináltam a hajam, és felöltöztem) és már futottam is le.Már mindenki lent volt, és rám vártak. Elkezdtünk enni, mikor is anya (Elizabeth) megszólalt:
-Na gyerekek, és John.-ez már rosszul kezdődik.
-Will remélem te emlékszel, amikor kicsi voltál, mindig itt volt egy kicsi lány.
-Igen emlékszem. Nagyon sötét szemei voltak, de nagyon szép kislány volt. Tényleg mi van vele? Már azt sem tudom mikor láttam utoljára.
-Na hát ezt szeretném elmondani.Tudjátok még nagyon kicsik voltatok. Nash 2 éves, Will pedig 5. Ezért emlékszik rá. Nem akarom húzni az időt, szóval van egy másik húgotok, vagyis Hayes-nek egy nővére.-egy pár perc csöndet én törtem meg.
-Hány éves?
- Tizenhat.
-Szóval, csak hogy értsem is a dolgot nekem van egy ikertesóm?-kérdezte Hayes.
-Igen, és jó lenne, ha elmennétek érte Magyarországra, és elhoznátok, mert az árvaházból oda került.-Hát, akkor ki menjen érte?-szólt Sky.
-Hát te biztos nem.-szólalt meg mindenki egyszerre. Erre Sky bevágta a durcát.
-Mi Hayes-sel megyünk és a többi Magcon-os srác is jön. Tuti kiváncsiak a hugira-mondtam-Ahogy én is kiváncsi vagyok rá.
-Van egy képem róla.-Ő lenne az.-mondta anyu mire mind oda fordultunk.
-Azta-szólalt meg Hayes.-Nem gondoltam volna, hogy ilyen csodálatos az én kis nővérkém.
-Nem csodálom, hogy szépnek tartod, hisz Magyarországon Szépségkirálynő lett. Van egy barátnője Anna.-és mutatott egy képet, melyen mind a ketten rajta voltak.-De anya, és mi a húgom neve?
-Magyaro.-ban Bogdán Leila, de nálunk Aria Grier. Átnevezték, hogy ne legyen olyan feltűnő Aria-nak. Van egy "testvére", aki 2 éves. Ő neki Bence a neve. Szülők neve: Hornyák Erzsébett, és Bogdán Gábor.
YOU ARE READING
Én És Az Életem!
FanfictionOld MAGCON/ New MAGCON Grier család és Daniel Skye-os Fanfiction Először a történet Magyarországon játszódik. Aztán Chino Hills-ben folytatódik. A lány rátalál az igaz szerelemre, Daniel Skye személyében. Először Nash szemszögéből írom, de utánna a...