Találkozás!

492 25 2
                                    

Mihejts letettem a telómat, öltözni kezdtem.
Egy bordó pántos has polót, egy vádliig érő feltürt, fehér szakadt gatyát, egy virágos kardigányt, és az egyik kedvenc bakancsom. (Fenti kép)
Egy kis smink, ami szempillaspirálból, és vörös rúzsból állt. Letelt a huszonöt perc, vagyis öt percem van odaérni. Elindultam, miután bezártam a lakást. Még csak tizenegy óra így van időm. Apám dolgozik, anyám szintén. Öcsém bölcsibe, én pedig takarítok otthon, mivel szünetem van.
Oda, értem, és még igy is várni kellett Annára.
-Hali!- jött ki az..... erdőből!?
-Hali. Hogy-hogy onnan jöttél ki?
-Ja csak arra rövidebb az út.
-Aha. Oké!
-Na szóval arról akartam kérdezni, hogy.........-egylövés. Hátra fordultam. Úr isten! Itt van a MAFFIA. Most mit csináljak. Anna csak nem láthat engem...úgy.
-Anna, fuss az erdőbe, és ne állj meg míg haza nem érsz. Még mielőtt rá kérdeznél, nem fogok most válaszolni. Csak fuss.
-Ohm. Oké -és elfutott. Már csak egypár méter volt közöttem, és a maffia között, mire egy női hang megszólalt.
-Ah! A kis FB-ájos. Örülök, a megismerkedésnek!
-Hát még én!- mondtam, gúnyossan.
-Szóval elmondom a tervet. Vagy átadod a várost vagy megöllek!- fenyegetett(?) meg.
-Próbálj meg megölni!-húztam széles vigyorra a számat.-egy lövés. Hú ez majdnem eltalált.
Mire feleszméltem ott állt előttem. Kisebb volt mint én, pedig, én se vagyok egy magas teremtés a 168 cm magasságommal.
Odaállt mellé egy ember, aki nem is olyan később neki lökött a fának, és megkötözött. Így szóltam.
-Miért kellett megkötözni? Nem bír az öt az egy ellen? Szánalmas!
-Mit mondtál csitri?- jól hallottam? Lecsitrizett? Na majd mindjárt... Még jó, hogy rosszul csomóznak! 😂😂
Rám löttek, és eltalálták a lábfejem. Bazd meg! Még egy lövés, de nem éreztem semmit, csak egy nagy sikítást hallottam. Vagyis más is van itt nem csak mi. Kicsomóztam magam, de még mindig nem látom megmentőm ezért lövöldözni kezdek. Mindenkit lelőttem kivéve a csajt őt elfogtam, és hozzá bilincseltem, egy oszlophoz. Körbe nézte, és megláttam segítőmet?
-Donald Wilkinson?

Én És Az Életem!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang