-Menjünk haza!- mondtam. Kisétáltam az ajtón Donnal és a fogollyal, de a többiek maradtak akiket még mindig nem ismerek.
-Ti nem jöttök?- kérdeztem értetlenül. Csak kínóssan megvakarta a fejét az egyik.
-Ami azt illeti beszélnünk kéne.- mondta zavartan és köhécselt egyet.
-Akkor halljam!- visszamentem az ajtón és azt becsuktam. Persze Donaldék is visszajöttek.
-Szóval.-szólalt fel egy másik fiú aki kisebb volt, de kísértetíessen hasonlított a másikra. - Ők nem az igazi családod, mármint akikkel most élsz. Hanem mi vagyunk azok.- állt elő a két fiú.
Lesokkoltam. Hogy mi a f@sz? Persze többször is gyanakodtam, de mikor megnéztem az aktámat a szüleimnek a mostaniak vannak beírva. Mi van ha hazudnak? Bár nem hiszem. Jó ember ismerő vagyok, és látni az arcukon, hogy nem hazudnak. Baszki!!!! Hasonlítunk is. Akkor most biztos? Ezt meg is kérdeztem.
-Igen ez a színtiszta igazság. Szeretnénk megismerni téged. Bár azt hittem, hogy egy normál életet élő 16 éves húgom lesz, de ez tökre baresz, hogy kommandós vagy. - vigyorgott.
-Öhm bocsi, de ti valszeg tudjátok a nevem. Viszont én a tieteket nem szóval...
-Jah bocsi én Nash vagyok az egyik bátyád, ő pedig Hayes az ikred!
-De jó van egy ikrem?-áltam fel hírtelen.(amúgy a sok stressz miatt leültem egy székre)
Ezután pedig bemutatott mindenkit és a családomról is mutatott egy kis képet. Ott van Skylynn is aki nagyon cuki és persze megismertem Willt is akit aztán felhívtunk és mindenkivel tudtam beszélni. Volt sírás, nevetés és minden más. Amúgy a csajt a pincébe zártuk be otthon nálunk.
Aztán megkérdeztem erről "anyuékat" akik azt mondták igazat mondanak a fiúk. Elmondtam nekik is életem történetét és azt hogy elköltözöm. Na akkor anyunál elszakadt a cérna. Sírni kezdett, de megnyugtattam. Utánna a fiúkkal a szobámba mentünk. Sokat röhögtünk és nem is volt köztünk feszültség. Mindenkivel jól elbeszélgettem. Bár egy kicsit Daniel halk volt ugyanis alig hallottam a hangját. Na mindegy.Sziasztok újra itt vagyok! Remélem tetszik a rész! Puszi pingvinkék! 😚
YOU ARE READING
Én És Az Életem!
FanfictionOld MAGCON/ New MAGCON Grier család és Daniel Skye-os Fanfiction Először a történet Magyarországon játszódik. Aztán Chino Hills-ben folytatódik. A lány rátalál az igaz szerelemre, Daniel Skye személyében. Először Nash szemszögéből írom, de utánna a...