Cesta do školy

144 4 1
                                    

Ráno jen co jsem otevřela oči bylo to zas tak jak by to asi mělo být. Zas jsem nestíhala autobus takže jsem musela co nejrychleji vstát nachystat se a rychle vypadnout z domu. Jen co jsem vyšla ven ze dveří zvonil mi mobil byl to Alex jak jinak, zvedla jsem to...

¨ Halo?¨
¨Kde si Elis meškáš už 5minut¨
¨Už jsem na cestě na autobus počkej mě u školy tak jako vždycky¨
¨To vím i bez tebe zachechtal se¨
¨ Musím končit už je tady tak zatím ahoj¨
¨ahoj¨

Ukončila jsem hovor a telefon si zastrčila zpátky do kapsy u džinů.Vešla sem do autobusu zaplatila a vytáhla lístek rozhlédla jsem se po nejbližším volném sedadle a udýchaná se posadila do sedadla autobusu.Jen co jsem se usadila vešla do autobusu starší paní s chlapečkem.Zadívala jsem se na ně a zas jsem viděla to čeho jsem se tolik obávala.Viděla jsem tu starší paní s tím malým chlapečkem jak jdou v klidu po ulici a zničeho nic vyletělo auto a narazilo přímo do nich byly na místě mrtví.Když jsem se ze snu probudila bylo mi jako vždy když mám tyhle vidiny zle.Autobus zastavil přímo u školy, kde mě čekal Alex.

Bylo mi jasné že ví oč jde, viděl na mě že jsem zas něco viděla.Přeběhl ulici a zachytil mě pažemi abych neupadla,dopadla jsem na nohy a začala zvracet.¨Přidrž mi vlasy zabrousila mezi zuby Elis¨. Alex bez zaváhání vlasy přidržel.Když Elis bylo líp postavila se na nohy za pomocí Alexových rukou ¨díky¨řekla Elis a sedla si na lavičku kousek opodál.Když k ní Alex doběhl i s jejich batohy sedl si hned vedle ní.¨Už je ti líp? zeptal se Alex¨ Sem v pohodě odpověděla mu Elis¨.

¨Co si zase viděla zeptal se Alex?¨
¨ V autobusu, vešla dovnitř starší ženská s chlapečkem¨ zase sem viděla jak zemřeli¨.
¨Takže jako obvykle? zeptal se Alex¨
¨Elis přikývla¨

¨Na řekl Alex a podal Elis vodu z batohu¨
¨Díky řekla Elis a vodu přijala¨

¨ Už jsme zmeškali matiku, nezmeškáme i chemii co ty na to? řekl Alex s chechotem¨.
¨Elis zvedla hlavu aby se ne něj podívala, už se cítila líp.S lavičky se na něj usmála.To by se ti líbilo co? řekla Elis a zvedla se na nohy.¨
¨Kam chceš jít? zeptal se Alex rozeběhl se za Elis která byla v půlce cesty neznámo kam.¨
¨ Do školy kam asi zasmála se.¨
¨ Alex se usmál a popadl tašku za jedno ucho, počkej na mě zavolal na Elis¨

Alex byl vysoký,modrooký blondák. Byl o dost větší než Elis, Elis i když byla malá,černovlasá se zelenohnědými oči a štíhlou postavou,prostě křehká dívka nebylo dobré si sní zahrávat.Zato Alex byl milí a hodný ale když se jednalo o Elis nebo o svou rodinu dal by i svůj život to samé Elis Alexovy a své rodině.

Elis bydlela v Nevadě kousek od pobřeží. Hned o dva bloky bydlel Alex.Oba jsou jedináčci, dá se říct že spolu vyrůstali.
Alex je od Elis o dva roky starší. S čehož vyplývá že mu je 18 a Elis 16. Elis považuje Alexe jako za staršího bratra kterého nikdy neměla i když ho tolik chtěla.Když byla menší chodíval za ní bratranec z Nevady Jake.Ale pak přestal, odstěhovali se do New Yorku.Od té doby Jacka neviděla.Chtěla sourozence aby nebyla pořád sama jen s Aline, teda s její matkou.I když měla matku připadala si sama protože Aline byla zaměstnaná jako letuška takže musela v jednom kuse létat po světě a Elis nechávala u své matky tedy u Elisiny babičky.Babičky Helen.Elis neměla otce,měla ale nevyrůstala sním zemřel když bylo Elis 7měsíců.Takže neměla nikoho okrem Aline,babičky Helen,a Alexe.

Když Alex doběhl Elis zeptal se jí:¨co budeme dneska dělat? dnes máš velký den pousmál se¨
Elis se na něj podívala a řekla¨coby? nic půjdeme k babičce jako každý rok.¨
Alex ji zastavil za pomocí své ruky která se jí omotala okolo zápěstí.
Elis se na něj koukla a zas dala oči jinam.
¨Dnes je ti 16 musíme to oslavit líp než jen jít k tvé babičce ne že by nebyla fajn ale chce to něco víc usmál se Alex¨
Elis se usmála a řekla¨co chceš tedy dělat?¨
Alex se usmál a řekl to nech na mě¨
¨Jak chceš řekla Elis a podívala se na něj prázdným výrazem.¨
Vytrhla se mu se sevření a řekla¨Pohni nestíháme.¨
Alex se zasmál a popoběhl až k ní.

Dar Where stories live. Discover now