Oslava

44 1 0
                                    

Elis vyšla ven ze dveří a prohlížela si fotoaparát od Helen.Alex se k ní  přiblížil a ze zadu se pokusil  Elis  vymrštil nahoru do vzduchu  za pomocí boků.Elis si toho ale všimla dřív než to stačil udělat a ucukla na stranu a Alex sebou švihl o zem,Elis se začala smát a řekla''Nezapomínej že vidím co se stane kasanovo ha ha ha.'' Alex se ladným pohybem vymrštil na nohy a smál se stejně jako Elis.Když se konečně přestaly smát zeptal se jí''Elis proč vidíš u ostatních jen to zlí a u mě to na co se chystám nebo spíš co chci udělat?''Elis ta otázka zarazila podívala se na něho a řekla to nevím..Ani bych si toho nevšimla.Alex se usmál a řekl možná nemáš jen vidiny u mě to cítíš a u ostatních vidíš co když vidíš to co se má stát? Elis se zastavila a řekla myslíš že vidím to co se má stát jakože jasnovidec nebo co? Alex se ne ní podíval a pohnal jí trochu dopředu to nevím ale když se zamyslíš zapadá to do sebe.Elis se na něj podívala a řekla myslím si že to asi tak bude a ta otázka proč vidím u tebe to co chceš nebo co se chystáš udělat bude to že tě znám,že tě znám až moc dobře,a u ostatních vidím jen mžitky toho jak umírají? není to divný? no nechme to tak řekl Alex dnes je 28.5 máš svůj den nemysleme dnes večer na to dobře? Elis se mu podívala do očí a usmála se jo dobře.

Když dorazili domů k Elis tak jí Alex popohnal dělej hod na sebe něco.Ale co? zeptala se Elis..Něco slavnostního řekl Alex a usmál se.Elis převrátila oči v sloup tak to si hochu počkáš jdu si dát ještě rychlou sprchu.Alex se na ní podíval jakoby mu to dělala na vztek.Elis vyběhla nahoru po schodech,Alex na ní ze zdola křičel''máš na to hodinu pohni''

Elis vešla do svého pokoje a vzala si ručník.Vešla do koupelny a šla si dát rychlou sprchu.
Alex si zatím dole oblékal svou  tmavě červenou košili s černým motýlkem a černými kalhoty.
Elis vylezla ze sprchy a vyrazila rovnou do šatníku. Její šatník nevypadal zrovna moc elegantně spíše nudně.
když se jím prohrabávala hledala šaty které jí darovala její matka z Francie byli nahoře uplé střih do srdce a sukně byla velikánská šaty byli brvy červené s černými třpitky .byli úplně nové ještě je ani nezkoušela.šaty přehodila přes postel a vytáhla  černé lodičky a černé psaníčko.usušila si vlasy a vklouzla do šatů které jí padly jako ulité a oblékla si černé lodičky. vlasy si uhladila do drdolu, jen dva pramínky jí sklouzly po obličeji.vzala si to psaníčko a sešla dolu po schodech.
Když jí Alex uviděl zapomněl dokonce i dýchat.První slova která z něho vypadla byla ''Seš krásná'' Elis se na něj usmála a řekla taky nevypadáš špatně.pomohl jí do lehkého kabátku a řekl smím vás doprovodit? Elis se začala chechtat ty si děláš srandu když otevřel dveře stála před jejim domem limuzína.No tak půjdem?Zeptal se Alex,jistě že řekla Elis a přijala jeho ruku.

Otevřel dveře od auta,a pomohl Elis dovnitř.Pak nastoupil i on.Elis se ho zeptala''Kam jdeme řekneš mi to konečně?''
Alex se na ní podíval no tak dobře.Jedem na velké slavnosti.Elis se na něj podívala a řekla tam je plno lidí co? Alex  se pousmál a kývl.

Když dorazili na místo vylezli ven z limuzíny.Alex nastavil paži a Elis jí přijala.Tak dem řekl Alex.Došli dovnitř bylo tam plno známých i neznámých tváří.Elis se zadívala do davu lidí a  silněji zmáčkla Alexe.Alex to pochopil,bylo jí zle, rychle se otočily a došli na verandu.Elis se posadila a zas měla záblesk.VIDĚLA SAMA SEBE V ZAJETÍ.UNESLY JÍ CIZÍ LIDÉ,A ALEX NEMOHL NIC DĚLAT PROTOŽE LEŽEL NA ZEMI AUTA CELÍ OD KRVE.Vidina skončila a Elis začala zas zvracet Alex jí celou tu dobu držel za boky aby neupadla.Když už bylo Elis líp sedla si a začala plakat.Alex jí objal to bude dobrý nebreč.Elis se odtáhla první a řekla musíme pryč!.. a to rychle Alexi.Alex se na ní podíval cos viděla? Viděla sem nás, tys ležel na zemi celí od krve a já byla spoutaná hned vedle tebe unesli nás.Sám si říkal že vidím to co se má nebo může stát proto tě prosím jdeme.Alex kývl dobře tak pod, půjdeme pro kabáty.pomohl Elis na nohy a sešli schody nahoru.

Nahoře čekala Isabela v růžových šatech a zapletených vlasech do sebe.Alexovi vyletěli oči z důlků když jí viděl.Elis se ho pustila a řekla  jdi za ní máš na to 15min abys jí dostal pak už vážně musíme jít.Alex se na Elis usmál dobře děkuju.

Dar Where stories live. Discover now