Chlapec který držel Elis v náručí se jmenoval Jake,ten druhý Chris, a dívka která čekala v autě se jmenovala Ariana .
Když dojeli do svého úkrytu Jake vytáhl Elis z auta, Ariana se na ní podívala a řekla: to je ta známá Elis Blacková? Chris přikývl jo to je ona. Jake se podíval na Elis a řekl no ujde zasmál se.. Chris se zachechtal, a Ariana se na něj podívala vražedným pohledem.
Když došli do Ariany pokoje položil Jake Elis do postele. Ariana se podívala na chlapce kteří stály u dveří a přikázala jim aby odešli za dveře protože se musí na Elis podívat jestli si neublížila.Chlapci uposlechli a šli za dveře.
Zatím co Chris a Jake čekali za dveřmi Ariana sundala s Elis červené šaty a prohlédla jí.Když jí zkontrolovala oblékla jí dlouhou noční košili,a přehodila přes ní deku.Popošla ke dveřím odemkla a řekla má zlomenou ruku. Chris popošel k posteli a řekl musíme jí tu ruku dát do sádry bolí jí to.Ariana přikývla a řekla Jakovy aby jí donesl sádru a obvaz. když jí to Jake donesl Chris vzal Elis ruku aby jí Ariana pomohla do sádry. Když jí to dodělali nanesl jí Chris runu iratze.Aby bolest ustoupila. Ariana a Chris zůstali s Elis v pokoji než bolest ustoupí aby se mohla v klidu prospat.Už jí to nebolí je v klidu můžeme jít řekl Chris. Ariana se na něj podívala a řekla dobře tak jdeme.Jake byl černošedooký líný,silný, hezký a nebojácný,Byl to UPÍR.Měl dar vědomosti. Chris byl už od pohledu zvláštní jeho oči se měnili podle toho jak se cítil ,byl silný,rychlí,statečný,a jeho blond vlasy zářili jako slunce, byl pohledný a jeden z nejlepších nefilim.Nefilim znamená Strážce Stínů.Měl dar čtení myšlenek. Ariana byla celkem vysoká hnědovláska se zelenomodrými oči.Byla to čarodějnice ale ne jako ty z pohádek pro děti, z bradavicí na nose,a ošklivý na pohled s dlouhými šaty až na zem. Ona vypadala normálně spíš jako civil. Ariana měla dar moci
Byli to nejlepší kamarádi už od první chvíle co se viděli a poznali ve škole moci.Už je v komatu 2 dny řekl Jake. Ano to je ale je v pořádku,čtu jí myšlenky každou minutu řekl Chris, je to divný nemůžu se dostat do hloupky jejich myšlenek.Čtu jen pocity.
A co vidíš? bojí se?,zeptal se Jake. Chris se pousmál co že se tak zajímáš jak na tom je? Je to má příbuzná svěřil se Jake, strýc Jace jí svěřil jeho sestře Aline. Cože? zaskočil se Chris ona je tvá příbuzná a Aline není její matka? Ano je, a ne není to její matka a neví o tom, a tak to i zůstane dokud teta Aline neudělá první krok řekl Jake. Ale jak to, co se stalo s její matkou? zeptal se Chris.Ještě když byla Elis malá a začali se jí vyvíjet schopnosti její pravá matka Kate, se jí bála,bála se že jí ublíží že z ní udělá nestvůru nebo co.Nestvůru podíval se Chris nevěřícně jak jako nestvůru? vždyt je to nefilim věštkyně.To ano řekl Jake,ale její matka byla civil.Bála se a vymýšlela různé blbosti k tomu aby je opustila, aby nechala svou jedinou dceru a milujícího manžela samotné.Kvůli malé Elis.Malé Elis která za nic nemohla.Stejně jako každému nefilim se schopnosti vyvíjejí v 8 měsících jeho života.Ale protože Elis nebyla jen nefilim ale i věštkyně,tak měla vyvíjení o dost jiné,horší než třeba ty.Tys měl jen obyčejnou bolest.Elis měla bolest ale i ohnivou zář,zář věštkyně která jí dělala svým způsobem více jinou než obyčejný nefilim je.Když jí rostli první zuby necítila bolest,při bolestech jako miminko neplakala.A to v její matce způsobovalo neklid.Když šel strýc Jace do bitvy proti Pentagonu,nechal je samotné v New Yorku.Kate toho využila a šla s Elis k lékaři tam jí řekli že je dítě v naprostém pořádku nedalo jí to a zašla s malou Elis do jedné blízké kavárny ale ona to nebyla jen tak nějaká kavárna bylo to studium čar a zvěd.Našla způsob jak se dostat dovnitř. Věděla že pokud je Elis vážně nefilim věštkyně nezabiji jí protože má v rukou dítě které může změnit celí svět.Když vešli dovnitř a čaroděj se podíval na Elis nechtěl tomu věřit řekl Kate že je to nefilim holčička s mocným darem.To Kate slyšet nechtěla.Jen co přišla domů zbalila si věci vzala Elis a odnesla jí k manželovo sestře Aline která jí přijala a nevěřícně se na Kate dívala jak nastupuje do auta,a nechává svou jedinou dceru a jede pryč.Opustila je opustila Elis a opustila i strýce Jace. Elis byl necelí rok když odešla.Chvíli bylo hrozné ticho pak se ale ozval Chris. Takže se dá říct že je to samé co já sirotek.Jake se na něj podíval není sirotek někde matku má jen ona nemá zájem, a její otec náš zachránce se už nesmí vrátit aby Elis nic netušila.Takže se dá říct že sme mu to zkazily pousmál se Chris. Jo zasmál se dá se to tak říct řekl Jake.
YOU ARE READING
Dar
FantasyPříběh o mladé dívce,šestnáctileté Elis Blackové vyrůstající v Californii v státě Nevada. Která žije úplně jiný život než ostatní dívky v jejím věku.Žije svůj život ve kterém jsou spousta zvláštních a podivných momentů na které se bude chtít zaměřit...