Elis byla v řiditelně skoro půl hodiny jen s vychovatelkou než přišel řiditel.Když dorazil i Alex,Elis byl v šoku podívala se ne něj výrazem který ho bodal do obličeje jakoby říkala'' co tady děláš vypadni todle je moje věc jdi ven!! ..... Jenže nic neřekla jen se na něj dívala.''Alex na ní vyšpulil pusu jako by jí poslal pusu Elis se smála ale zároveň i zlobila. Co ten tady dělá řekla vychovatelka. Byl jsem u toho možná by chtěli slyšet i mou strategii paní vychovatelko řekl Alex.Vychovatelka se na něj podívala a řekla sedni si vedle Blackový.
Alex se pousmál a sedl si vedle Elis a řekl tet sme oba lumpové a začal se smát.Elis se na něj podívala a řela todle není k smíchu hlavně mě nebraň nebo vyloučí tebe i mě... já sem na to zvyklá sem tu jako doma ale ty ne Alexi za žádných okolností mě nebraň jasný!?..
Alex se na ní ani nepodíval jen jí řekl¨Budu dělat co chci jasný?! a pousmál se.Elis se pousmála a řekla tebe neskrotí nikdo co? Alex jen zakýval hlavou a smál se.Elis se zasmála a řekla skvělí Narozky a prohrábla si vlasy.V tu chvíli přišla vychovatelka a řekla ''Dnes máte štěstí pan Řiditel chce aby jsme to nechali bez kázně takže padejte ven. Elis a Alex se na sebe usmáli a prošli kolem vychovatelky. Mějte se řekl Alex a usmál se na vychovatelku. Tak zase v pondělí řekla Elis a prošla kolem. Podívala se na Alexe který se chechtal.Když vyšli ven nastoupili do autobusu a ještě pořad o něčem mluvili v tu chvíli kdy dorazili do autobusu se Elis koukla ven z okýnka a viděla dva mladíky a jednu slečnu ponořených do slavnostních šatů.Alex na ní promluvil Elis?'' Elis se ne něj podívala a vykoukla z okna koukni vidíš je Alex vykoul a smál se ty si ze mě děláš legraci s toho že ti říkám že se mi líbí Isabela? Elis na to odpověděla copak ty je nevidíš počkat cože? podívala se na Alexe Isabela? a úplně zapoměla na ty týpky venku. No řekl Alex Isabela. Elis se na něj podívala a kroutila hlavou co mi utelo? Alex se usmál nic jen sem s Isabelou teda ještě ne ale budu v pondělí jí to řeknu a trochu se pousmál.Elis si položila hlavu na jeho rameno a říká dnešek je fakt divnej.Alex jí pohladil po černých dlouhých vlasech a řekl tojo. Když konečně dojeli k babičce Helen byli rádi že jou daleko odevšeho zmatku školy.Když došli před práh dveří Alex zaklepal. Elis stále zbořená do Alexových paží. Bbička Helen otevřela a hned se usmála na Alexe pak na svou drahou vnučku Elisn Všechno nejlepší kočičko řekla babička a vytrhla jí ze snění z Alexových teplých a příjemných paží.vešli dovnitř na stole byl dort s Eisinou fotkou,kde bylo napsáno ''Všěchno nejlepší k tvým šestnáctým Narozeninám.'' Elis byla tak utahaná že sebou rovnou trhla na gauč.A Alexovy přikázala aby si šel sednout vedle ni. Uposlech sedl si s ona se zase zachumlala do jeho paží začal se smát.Elis se opřela o jeho ruku a řekla''čemu se směješ?
'' Alex odpověděl přiznej si to sem hezkej co?usmál se znovu.Elis ho ještě silněji přitiskla a řekla si největší hňup to ti stačí?zachechtala se.Alex se začal smát.po chvilce než přišla Baby Helen usnuli na pohovce oba dva.Baby Helen koupila k narozeninám Elis malí fotoaparát.Když je viděla nedalo jí to a musela hned pro něj doběhnout aby je mohla vyfotografovat.Když měla fotoaparát u sebe vyfotila je a je vzbudil blesk.''Sýr řekla Baby Helen.. Oba dva hned vstali protože si mysleli že se něco stalo.Baby Helen se začala strašně chichotat.Až po chvilce si Alex s Elis uvědomili co byl ten záblesk. Elis si myslela že má zase vidinu a Alex že někdo hodil granát do okna .Když si to uvědomili že to je jen Fotoaparát přidali se s Baby Helen do smíchu.Když se dochechotaly hodili sebou Alex a Elis na gauč.Alex se podíval ne své hodinky a zlekl se.Elis se na něj podívala,co je zeptala se?.Alex si oblékl bundu a podal kabát i jí musíme jít nestíháme řekl Alex musíš ještě domů se převléknout a já taky jdeme. Elis s velkým znechucením vstala oblékla si bundu a řekla''Kam jako deme? Alex jí lehce políbil na líce,věděl že to Elis nesnáší a řekl nech se překvapit ušklíbla se a řekla počkej musím jít za Babičkou.Alex Kývl.
Elis šla do kuchyně obejmula Babičku Helen a dala jí pusu na líce a řekla mám tě ráda děkuji za oslavu ale musím jít Alex něco nachystal tak se musím jít domů připravit.Baby Helen jen kývla a podala jí Fotoaparát a usmála se Fotografujte se. Řekla a políbila svou vnučku na líce.Mám tě ráda Kočičko.Elis se usmála vzala si fotoaparát a šla za Alexem.Alex u dveří zakřičel mějte se Paní Blacková. Baby Helen zakřičela mějte se děcka užíjte si to. Usmály se a vyšli ze dveří.
YOU ARE READING
Dar
FantasyPříběh o mladé dívce,šestnáctileté Elis Blackové vyrůstající v Californii v státě Nevada. Která žije úplně jiný život než ostatní dívky v jejím věku.Žije svůj život ve kterém jsou spousta zvláštních a podivných momentů na které se bude chtít zaměřit...