Bab 2

128 4 0
                                    

💋💋💋

Damia rasa amat bosan hari ini kerana tidak tahu nak buat apa dirumah.Damia pon terus mencapai iphonenya lalu dia menghantar what's app kepada kawannya.

"Hello,Assalamualaikum bella".

"waalaikumsalam,ha ade ap ni mesej aku?"

"Erm aku bosan lah duduk rumah.Jum temankan aku keluar.

"Kau nak pergi mana?"

"Entahla aku pon tak fikir nak pergi mana.Hahhaaa"

"Hishh kau nihhh!!!

"Alaa jangan lah marahh.erm kite gi minum nak x?"

"Haaa bley jgk.Aku pon mmng tengah lapar niii..heheheee"

"Oke-oke.kite jumpa tempat biase taw"

"Beresss"

Mereka berdua pon terus bersiap untuk berjumpa..

💋💋💋

Seperti yang dijanjikan,mereka berdua bertemu disebuah cafe pada jam 3:30 tengah hari.Bermacam cerita yang dibualkan oleh mereka berdua.

"Ehh bella jomlah balik dah lewat nii.Nanti abah dan ibu aku risau pulak.Aku nak pegi bayar jap,kau tunggu sini diam-diam".

"Cepat sikit tau."

Setelah membuat bayaran Damia pulang semula ke meja yang diduduki oleh bella.Ketika hendak berjalan pulang dia telah melanggar seseorang.

" Aduhhh!!!!,sakitnyaaa".laung damia kesakitan.

"Sorry cik,saya tak sengaja nak langgar cik tadi.Cik okey tak?Tanya seorang jejaka yang berdiri dihadapannya.

"Takpe saya okey.Saya yang jalan tak tengok depan tadi.

Damia segera mengalihkan pandangan ke arah jejaka tadi setelah hampir lama dia membelek bahunya yang sakit.Hahh!!! Alangkah terkejutnya dia apabila jejaka yang dilanggarnya ialah seseorang yang amat dikenali.Siapa lagi kalau bukan Haizril hakiem seorang lelaki yang terpaksa mengahwininya 2 tahun lalu setelah dirinya diperkosa oleh adik kembarnya, Airil Hakiem.

"Haizril hakim!!

"Damia rafisya?"

"Erm awak buat apa kat sini?

"Saya beli makanan tadi"Mia jum duduk dulu.saya ada benda nak cakap ngan awak.

"Tapii saya datang ngan kawan saya.nanti dia cakap apa pulak."

"Ouh kalau macam tu tak apalah"Jawab haizril hambar."Boleh tak saya nak no awak? Sebab nanti senang saya nak call awak ajak awak keluar"

"Nah ni kad saya.kalaw ada apa apa call lah.saya pegi dulu.

Damia pon berlalu pergi bersam kawannya bell meninggalkan haizril sendirian.haizril memandang sepi susuk tubuh damia yang semakin hilang dari pandangan.

Sory guys kalaw part ni macam bosan.btw nntykan bab yg seterusnya ye.apa² cadangan bleyh komen.jangan lupa vote ye.luv u guys💋

Jangan Berhenti MencintaikuWhere stories live. Discover now