Tiba² haizril dan mia amat terkejut dengan kehadiran seorang perempuan dihadapan mereka.Perempuan itu adalah nina anakk kepada seorang jutawan terkenal dan sepupu kepada haizril."Hai haizril" sapa nina dengan suara yang gedik.
"You buat apa kat sini?"tanya haizril yang agak menyampah dengan kelakuan sepupunya itu.
"I datang sini nak jumpa you la baby"rengek nina sambil memeluk haizril.Damia hanya terdiam. terkejut dengan adegan nina dan haizril itu.
"Apa you ni nina? Tak malu ke kalau orang tengok nanti? Bentak haizril keras."For your information Cik Nina,she is my wife.I dah kawin.I ulang sekali lagi K-A-W-I-N!! Kata haizril dengan mengeja perkataan kawin sambil merangkul pinggan isterinya.
Damia agak terkejut dengan perakuan suaminya itu.Begitu juga dengan nina.setahu dia,dia tidak pernah tahu yang sepupunya itu sudah berkahwin.
"Hah?? What do you mean? Dah kawin?? Setahu I you belum kawin kan..bila pulak you kawin dan satu lagi I rasa citarasa you bukan perempuan kampung macam ni.Selekeh je I tengok"kata nina sinis sambil menunjuk kearah Damia.
"Jaga mulut you tu sikit,nanti tak pasal² tangan I ni singgah kt muka you tu pulak.Jangan suka hati je nk hina² isteri I.Walaupon isteri I berpakaian kampung atau selekeh sekalipun I tetap sayang dan cintakan isteri I.Tak macam you pakai baju macam tak cukup kain je.Macam takde duit nak tutup badan you tu..Anak je jutawan tapi tak mampu nak beli baju kain cukup.
Kata haizril sambil ketawa."What?? Sampai hati you cakap i macam tu kan."nina sengaja membuat nada sedih.
"Do i care? Sekarang ni you boleh pergi dari rumah i.I benci la tengok you kat sini."kata haizril dengan bersahaja.
"Okey fine,but jangan ingat i akan biar you and your wife bahagia!! You wait and see"" hei pompuan ingat taw,haizril milik aku!!"kata nina kepada damia sebelum dia pergi meninggalkan rumah agam itu.
Damia terus menolak haizril kasar dan terus berlari anak masuk kedalam rumah.Haizril berasa bersalah pulak dengan kejadian itu.Kenapa mesti nina datang dan porak perandakan rumah tangga dia?..
BERSAMBUNG......
Nk tahu cerita selanjutnya mohon add kt reading list korang 😂yang x add tu nasib la yee..wakakaa..
So kalau suke cite ni..tlong lah vote..jangan combong sgt..😢komen jgk klau suke😉😉
YOU ARE READING
Jangan Berhenti Mencintaiku
RomanceEPILOG DAMIA RAFISYA-Kejamkah takdir hidup ini sekiranya kisah silam yang merobek hati kini terhampar semula didepan mata setelah hati yang luka mula terubat? Bagaimanakah Damia perlu menjalani hidupnya setelah 2 tahun meninggalkan Haizril Hakiem ya...