" Eomma ! "
" Ye ,Hyun.. Ade ape ? " balas eomma hyun singkat.
" Eomma ! Malam ni Hyun nak pergi kon-- " belum sempat hyun menghabiskan kata-katanya, eommanya sudah awal-awal mencelah.
" Hyun, kau dah besar.. tak perlu la nak pergi konsert yang entah ape-ape tu . Fikirkan masa depan hyun tu. "
" Eomma ..Jangan macam ni.." Hyun terus mencebik dan mulai berlari masuk ke dalam biliknya.
" Buu ,dah besar - besar pun menangis. Macam budak-budak ." Perli adiknya ,Mark yang berada di dalam bilik Hyun.
" Halah kau ! aku berlakon je pun, lmao. " terang Hyun.
" Berlakon ye.. Eomma ! Jangan percayakan noona ni ..dia kan~ berla-- " Hyun terus menutup mulut adiknya .
" Hoi, ape kau ni ? Jangan la beritahu eomma,nanti aku tak dapat nak pergi konsert tu. " gertak Hyun.
" Ehem, yela.. oleh kerana muka noona macam katak ni ..saeng akan rahsiakan. "
" Katak ? Heih katak pun katak la . " balas Hyun tenang.
" Buu diaa buu.. Ahahaha. " gelak Mark.
" Hyun ! Turun bawah sekejap." panggil eomma Hyun.
" Kenapa eomma panggil~ ? Hyun tengah malas gile ni ." Rungut Hyun menjerit .
" Datang sini cepat. " Marah eommanya.
" Aduhai ape panggil-panggil orang ni ? eih ,orang baru je naik tadi. Eomma.. Eomma. " leter hyun panjang mula berjalan keluar dari bilik.
" Ha ,itulah anak ahjumma. Oh Ju Hyun ." kata eomma Hyun sambil menundingkan jarinya ke arah hyun yang tengah menuruni tangga.
" Eih, eomma tengah cakap dengan siapa tu?" bisik Hyun seorang diri.
" Eomma..Ade ape panggil Hyun ni ? " soal Hyun lembut di hadapan tetamu.
" Ha ,Hyun kenapa lambat sangat ni ? Perkenalkan jiran baru kita. " kata eommanya dengan reaksi pelik semacam.
Hyun dengan reaksi mong mula memandang jiran barunya.
" BTS ?! Betul ke BTS ni ?! " kata Hyun dengan reaksi terkejut apabila melihat ahli k-idol yang terkenal sekarang ,berada di depan matanya.
" Uyoo ,kita terkenal jugak eh kat kawasan ni. " Kata seorang Mamat sado yang bermata sepet.
" Ape boleh buat ,kita terlampau hensem sangat kan huahaha ." kata seorang Mamat berupa kuda pula.
" Ohoi ! Hyun ..annyeong? " tegur seorang jejaka tampan yang perangainya seperti mahluk asing.
Hyun membalas dengan memberikan tundukkan hormat.
" Mesti Hyun dah kenal kitaorang kan ? Jadi, kitaorang tak perlu la memperkenalkan diri lagi. " kata Rapmonster tersenyum.
YOU ARE READING
SILENT LOVE || K.S.J
Fanfiction" Hanya aku saje yang tahu . Aku akan selalu lindungi kau . " - Jin - ✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇❇ Beberapa Jejaka yang menyukai Oh Ju Hyun dalam diam, Siapakah yang dapat bersama dengan Hyun di pengakhiran cerita ? ╯△╰