CHAPTER 9

83 13 0
                                    

Semasa Hyun hendak berjalan ke sekolah.. Dia terserempak dengan GOT7.

" Hyun. " panggil JB yang sedang mengikuti hyun dari belakang.

aduhh, matilah aku. Kenapa harini jugakla aku terserempak dengan diorang? Bisik hyun yang mula gentar.

" Wae? " balas hyun tanpa memandang JB.

" Hyun? " panggil JB lagi sehingga hyun memalingkan mukanya ke belakang.

" Wae? " tanya hyun lagi. Dan masih tidak memandang ke arah JB.

" Hyun.. "Panggil JB buat kali terakhir.

" Wae?! Nak ape? " soal hyun marah lalu memandang JB kerana asyik dipermainkan.

Dann Pomm! JB menepek telur mentah kat muka hyun lalu menolak hyun jatuh.

Kemudian..Youngjae menuang tepung di atas kepala hyun manakala mark yang rasa bersalah dipaksa oleh youngjae untuk menuang air di atas kepala hyun.

Chorong yang lalu di situ mula pergi ke arah hyun lalu menjerit name JB.

" Im JaeBum! " jerit chorong dari jauh yang sedang menuju ke situ.

Selepas Chorong termengah-mengah akibat penat berlari tadi. Chorong melihat keadaan hyun yang sedang terduduk di jalan dengan keadaan yang dah macam kek tu berasa geram terhadap kelakuan JB.

" Ape kau dah buat ni? " soal chorong lemah dan terkejut.

" Harini birthday dia, aku buat suprise event kau nak try? " kata JB sambil menghulurkan tepung kearah chorong.

" Sudahla JB! Kau memang dah melampau. " marah chorong lalu menepis tepung tu jatuh.

" Kau tahu ape ha? Kau memang tak de perasaan sakit hati ke? Sikit pun takde ? " tanya JB.

Hyun yang terduduk di jalan mula mengenggam satu tumbukan. Tanda dendam dan sakit hati tapi dalam masa yang sama dia rasa bersalah terhadap JB.

" Kau tu yang kenapa.. Kau memang takde perasaan simpati. Kau memang kejam. " balas chorong.

" Eh yang kau ni kenapa nak masuk campur. Tolong la jangan sibuk hal kitaorang. " kata bambam lalu menolak chorong jatuh.

Akibat ditolak oleh bambam siku chorong mula berdarah.

" Kalau kau tak nak sakit, baik kau jangan cari pasal dengan kitaorang lagi. " sambung jackson.

" Ntah kau ni. Kau tahu tak kau tu cuma perempuan gile yang asyik lindungi si hyun tu? Kau tak dapat beza ke antara musuh dengan kawan? " kata mark selamba.

" Kau tahu kan si budak lembap ni musuh kau. Asal kau baik sangat dengan budak ni? " celah yugyeom.

Jin yang berjalan di situ mula buntu apabila melihat kejadian itu dari jauh. Jin segera menuju ke sana.

Manakala BTS masih lagi di rumah kerana mencari henset jimin dan jungkook yang hilang.

Flashback//

SILENT LOVE || K.S.JWhere stories live. Discover now