Beberapa minit kemudian..adik hyun pon datang ke arah chorong. Dan.. Mark pon membawa hyun balik .
Semasa mereka dalam perjalanan untuk pulang ke rumah..
Hyun berjalan lemah seperti orang sakit ..terhuyung-hayang..jalan depan belakang ..lepastu berhenti sekejap, nanti kene langgar jangan salahkan author eh.
 ̄ε  ̄Mark yang melihat noonanyaa yang tidak larat untuk berjalan mula memapah hyun.
Hanya beberapa langkah lagi untuk mereka tiba di rumah..tiba-tiba hyun pengsan di hadapan rumah.
Jimin yang keluar dari rumahnya kerana hendak membuang sampah ternampak hyun dan mark. Lalu jimin pon pergi ke arah mereka dan menegur mark.
" Kenapa dengan hyun? " tanya jimin yang berpakaian serba hitam.
" Uwaaa!! Hantu!!!! Nyah kau dari sini orang minyak!! " jerit mark sambil menutup matanya.
Mamat sado buang sampah di tengah-tengah malam.. Huishh. Kalau hantu nampak dia pon hantu lari hoho. Dengan baju hitam dia ..muka putih pulak tu lol.
Jimin terdiam seketika.
Dann 3 2 1. ..
Mark membuka matanya ..
Ohmyguys ,Jimin hilang?! Uwaa siapakah tadi?
Mark tidak dapat bergerak kerana terlampau takut... Mark cuba memandang ke kiri..
Huihh dia takde weh..
Mark pandang ke kanan, takde jugak wehh ...help meh my jantung. Jangan dia muncul depan sudah..
Kemudian..Mark pandang ke hadapan balik.
" Opocot setan kambing rusa!! " latah mark apabila melihat Jimin yang berdiri di hadapannya.
Jimin mula gelak terguling-guling di atas jalan apabila melihat mark yang sedang takut.
" Penakut rupanya, muka je ala poyo lmao. " kata jimin.
" huih, kau ni kan.. Kalau aku ade kuasa ,dah lame aku sumpah kau. " balas mark.
" Kenapa dengan hyun? " soal jimin mengendahkan mark.
" Dia endahkan aku? Fine. " bisik mark.
" hyun penat dah tepila."Balas mark menyampah lalu menolak jimin ke tepi.
" Kenapa hyun penat? " soal jimin lagi.
" Sebab hyun penat asyik tengok muka kau je hari-hari.. Termuntah-muntah dia. " balas mark lagi.
" Iye? " soal jimin lagi sekali.
" Yelah, takkan aku bohong. " kata mark geram.
Jimin mengoh-kan saje lalu melangkah pergi balik ke rumahnya semula.
" Lol, lol dan lol.. Manusia pelik. Dia blah centu je? Bukan nak tolong aku angkat si hyun ni.. Berat gile namati. "Bisik mark yang sedang memapah hyun masuk ke dalam rumah.
Jimin yang sedang berlari ke arah ruang tamunya... Untuk memberitahu BTS pasal hyunn..
" Gaissss!! Gegais? " jerit jimin.
Tiba-tiba..
jimin mula sakit hati apabila melihat BTS sedang tidur.
" Ti.. Tidur? Korang tidur time aku nak bagitahu sesuatu yang WOW?! " marah jimin .
YOU ARE READING
SILENT LOVE || K.S.J
Fanfiction" Hanya aku saje yang tahu . Aku akan selalu lindungi kau . " - Jin - ✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇❇ Beberapa Jejaka yang menyukai Oh Ju Hyun dalam diam, Siapakah yang dapat bersama dengan Hyun di pengakhiran cerita ? ╯△╰