CHAPTER 7

103 17 17
                                    

Sewaktu jungkook sedang berjalan di sebuah lorong, jungkook terserempak dengan GOT7 yang sedang melepak.

GOT7 mula memandang Jungkook yang sedang berjalan melepasi mereka . Kemudian ..langkah jungkook mula terhenti lalu dia berkata..

" Ape pandang-pandang? Kau ingat aku baru lepas bunuh orang?  Pahal korang pandang aku macam sampah? Tau la aku hensem -,- ."

" Yang kau ni nak marah-marah pahal? Gila dah ke? " soal Bambam dingin.

" Hoi. " terjah jackson yang berada dibelakang jungkook.

Jungkook menjeling jackson kerana terkejut.

" Mane geng kau? " celah tuan mark kepada jungkook ..

Jungkook masih meneruskan perjalanan tanpa mengendahkan mereka.

" Kitaorang dah dengar semuanya, ape yang kau sembang dengan geng kau tadi." kata Jb lalu memegang bahu jungkook supaya dia berhenti bergerak.

" Jadi? Korang nak ape dari aku? " soal jungkook.

" Join group kitaorang. " ajak youngjae.

" Tak ingin, mianhae aku dah ade geng yang sempurna. " balas jungkook.

" Sempurna? Bukan korang gaduh ke tadi? " soal bambam.

" Aku takkan tinggalkan kawan2 aku, kau cubalah macam mane sekali pon, aku tetap takkan join group kau. " kata jungkook panjang lalu beredar.

" Pergh ai setia kawan seh ,dia style aku." kata mark.

" Hak alah sombong gile. Ingat kan dia akan termakan umpan kita. " kata yugyeom.

" Nevermind guys, kita ada banyak masa lagi. " celah Jb.

Skipp//

Manager BTS datang bertemu BTS dan membawa BTS pergi ke entertaiment mereka,pada pukul 5.00 petang.

Skipp//

" Ni ape ni? " kata manager BTS sambil menunjukkan henponnya yang bertulis..

" K-IDOL BTS Bergaduh Di Sekolah "

" K-IDOL BTS ADE HUBUNGAN SULIT DENGAN PELAJAR PEREMPUAN "

" Ala bende biasa je tuh, semua lelaki buat hyung." kata rapmonster yang sedang meneguk air.

" Lol,semua lelaki? nonono ,setengah je kayh. Korang ni 2nd day pon dah buat hal heih." keluh manager d.o .

" Chilla hyung, tak payah nak marah-marah nanti hyung tak secomel kitaorang." kata v yang sedang makeup.

" Ceh ,Chill..chill . Aku cili mulut kau baru tahu. " balas manager D.o .

" Lmao saya memang tengah pakai cili ni ha, hyung tak payah susah². " kata v yang sedang memakai lipstik di bibirnya.

SILENT LOVE || K.S.JWhere stories live. Discover now