Sewaktu GOT7 sedang asyik bersuka-ria.. BTS lalu di situ.. BTS tidak menegur GOT7 sejak daripada kejadian malam semalam. Got7 menghalang BTS yang hendak berjalan naik ke kelas mereka yang berada di tingkat 2 .
" Guys, tolong ke tepi boleh? " arah rapmonster lembut.
" Kalau tak nak? " soal jb lalu menunjal kepala namjoon.
" Kau ni kan! Dia mintak elok-elokkan? " marah jin menarik kolar jb kerana terlampau geram dengan jb.
Jb tergelak kecil..
" Kau ni memang lembik."
" Asal pulak? Eii pleasela, jin lagi sado dari kau. " balas jimin.
" Sebab,budak ni tak pernah tumbuk aku. " kata jb bangga.
"Aku taknak tumbuk kau, sebab aku ni tak nak jadi sampah macam kau. " balas jin memberi ayat sentap lalu menolak jb menghentak dinding.
Jb mengetap giginya dan tertolak jin jatuh dari bangunan tersebut.. Alamak!! Jin jatuh, jin jatuh! Ulang suara jin terjatuh dari bangunan gaiss!
Jin sempat berpaut.. Huih nasib jin sado ..tak sia-sia dia workout selama ni.. Kalau badan gedempel memang dah jatuh dah tu. Lmao " hashtag jin gemok. "
Tiba-tiba Jb jatuh terduduk di penjuru dinding setelah melihat jin yang sedang berpaut .
" Kejadian ni.... " kata jb yang sedang menggigil kerana keadaan jin sekarang ..memang sama macam kejadian yang menimpa adiknya.
" Min.. Min.. " jb menyebut nama adiknya sambil menutup telinganya lalu menangis.
" Jb kau okay tak ni? " Soal ahli GOT7 yang mula risau dengan keadaan jb.
Pelajar yang berada di situ sudah mula bergosip tentang JB yang trauma dengan kematian adiknya.
" Jin-ah, hulurkan tangan.. Cepat. " arah jimin.
" Weh.. Tak sampai ." kata jin lemah kerana tangan jimin terlampau pendek.
" Oky fine, kalau macam tu kita gune plan B. " kata j-hope.
Ahli bts membuat barisan dan menarik jin naik. Huih selamat jin.. Ingatkan dah nak mati. :'((
Setelah jin berada di tempat selamat ,dia membuat proses pernafasan.. Tarik nafas dan hembus. Ulang dan ulang lagi sehingga degupan jantungnya berlancar dengan baik.
YOU ARE READING
SILENT LOVE || K.S.J
Fiksi Penggemar" Hanya aku saje yang tahu . Aku akan selalu lindungi kau . " - Jin - ✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇✳❇❇ Beberapa Jejaka yang menyukai Oh Ju Hyun dalam diam, Siapakah yang dapat bersama dengan Hyun di pengakhiran cerita ? ╯△╰