Κεφαλαιο49

3.1K 219 23
                                    

"Σε ακούμε"λέει ο Αρης
"Λοιπον βρήκα μια κοπελα με την οποία αποφάσισα να παντρευτώ ελπίζω να μην έχετε πρόβλημα"λέει
"Φυσικά και δεν έχουμε μπαμπα μου χαρικα τόσο πολύ"λεω και τον αγκαλιαζω.

Μετα απο 10 χρόνια

Μεριά Αφηγητή

Η Εύα μας έφερε στον κοσμο ενα αξιολατρευτο κοριτσάκι όπου και ονόμασε Μαρία απο την μητριά της.Αυτες οι δυο τα πάνε καλά μεταξύ τους.Η Εύα την έχει σαν την μάνα που ποτε της δεν είχε.Η Δέσποινα πλεον είναι 17χρονον το ίδιο και ο Μανώλης, Η Αγάπη με την Ευτυχία είναι 15 χρόνον ενω η μικρότερη είναι η Μαρία όπου είναι 10 χρόνον.Αγαπιούνται όλοι μεταξύ τους.Ο Αρης έχει γίνει πλέον ο καλύτερος στην δουλεια του και έτσι άνοιξε συνεργείο ενω η Εύα εργάζεται σε ενα εργοστάσιο παρασκευής ρουχων οπου είναι η αντιπρόεδρος.Τώρα Ο Λουκάς με την Ντεπη.Απο τοτε που η Ντεπη έμεινε έγκυος στον Άγγελο έκαναν αλλά δυο παιδιά την Εβελιν και τον Νίκο.Η Κατερίνα είναι πλέον 17 χρόνον,ο Άγγελος 14,η Εβελιν 10 και ο Νίκος ο μικρότερος 6.Είναι και οι δύο οικογένειες χαρούμενες.Αγαπάνε ο ένας τον άλλον και το μόνο που ακούς απο τα σπίτια τους είναι γέλια.Τώρα οι μεγάλοι. Η Εύα είναι πλεον 33χρονον και είναι πολύ περιφανη για την οικογένεια της,Ο Αρης είναι 34 και κανει οτι μπορεί για να βλέπει τα παιδιά του και την οικογένεια του χαρούμενοι,Ο Λουκάς είναι και αυτός 34 και το μονο που κανει είναι να παραπονιέται οτι γέρασε ενω η Ντεπη και η ποιο μεγάλη της παρέας είναι 36 και φαίρεται σαν 16χρονη μιας και λέει"η ζωή ποτε δεν τελειώνει".

Μεριά Εύας

Για ποτε πέρασαν τα χρόνια δεν πήρα χαμπαρι πλεον τα παιδάκια μου έχουν μεγαλώσει.Είμαι πολύ περιφανή για της κόρες μου τώρα για το γιο μου δεν θα έλεγα το ίδιο έχει μιασει στον πατερα του και καταλαβενετε χαμηλούς βαθμός έχει μήνη στην δευτέρα λυκείου και κάθε μέρα είναι εξω.Θέλει λέει να παει να μήνη μόνος του αχχ τι θα κάνω και γω η καμομοιρα θα το υποστο και ας μμ λείπει.Τώρα βέβαια δεν με νοιάζει και τόσο υγιείς και χαρούμενος να είναι πάνω απο όλα!Ο Αρης άλλο μωρο απο δω βλέπετε δεν μου φτάνουν τα 5 έχω και τον Αρη.
"Αγάπη έλα λίγο πανω"ναι καλά καταλαβατε αυτός ηταν ο Αρης οπου κάτι θα σκαρώνει παλι ωχχ θεέ μμ δοσε μου κουράγιο
"Τι είναι βρε μωρο μου"λεω μόλις ανεβενω
"Παλι τα μελα ξεκινήσατε τουλάχιστον ρε μαμά όταν δεν είμαστε εδώ"λέει ο Μανώλης
"Μανώλη σους και κάτι άλλο για που το εβαλες και είσαι έτσι ντυμένος εσύ"ρωταω
"Βόλτα ρε μαμά ο μπαμπάς μου έδωσε το οκευ αρα τσάγια"λέει
"Τι τσάγια παιδι μου και βλακείες εμένα με ρωτησες"λεω
"Τσάγια μαμά"λέει μου δίνει ενα φιλι στο μάγουλο και εξαφανίστηκε.Πάω μέσα στο δωμάτιο την Δέσποινας είναι και διαβάζει το κοριτσάκι μου
"Μαμα πάω βόλτα δεν ξέρω τι ωρα θα γυρίσω τσάγια"λέει πέρνει μια τσάντα και φεύγει εεεε ρε κάτι παιδιά που έχω
"Άντε βρε Εύα μια ωρα"φωνάζει ο Αρης πάω στο δωμάτιο μας και τον βλέπω να προσπαθει να συναρμολόγηση ενα παιδικό ποδήλατο
"1ον τι θες και 2ον τι το θες το ποδήλατο"λεω
"1ον βοηθά 2ον το θέλω για την Μαρία μου είπε οτι θέλει ποδήλατο και πήγα και της πήρα
"Αμάν ρε Αρη παιδικό ποδήλατο? Να ειχαμε κάνα μωρο να έλεγα ένταξη αλλά για την μαρια"λεω και προσπαθώ να κρατήθω για να μην γελασω
"Καλά καλά άντε τι φαγητο σήμερα"λέει
"Δεν ξέρω δεν μαγειρεψα"λεω
"Κάτω να μαγειρεψεις εγώ τα παιδιά μμ δεν τα ταιζω απο εξω"λέει
"Ναι εσένα περίμεναν τα παιδιά και έχω μαγειρέψει γεμιστά"λεω
"Μια χαρά και τι εννοείς με αυτό που είπες για τα παιδιά"λέει
"Εννοώ οτι ο Μανώλης και η Δέσποινα αυτή την στιγμη που μιλαμε μπορεί να τρωνε πίτσα η σουβλάκι"λεω
"Καλά"λέει εγώ φεύγω και παω κάτω ανοίγω την τηλεόραση και χαζευω ενα έργο.

Μεριά Αφηγητή

Οι οικογένειες και οι δυο περνάνε παρα πολύ καλά γιατί έχει ο ένας τον άλλον.Και αυτό οπου θέλω να κρατήσετε απο αυτή την ιστορία είναι οτι μαλακιες κάνουμε πολλές αλλά θέλει τροπο για να τις διορθώσουμε αν υπάρχει θέληση όλα τα αλλά είναι περιττά και να ξέρετε μερικές φορες ο τσαμπουκας δεν βλάπτει όχι συνέχεια όμως.Η Εύα μας έκανε πολλά όνειρα για το μέλλον της όπως και εμείς αλλά ποτε δεν ξέρουμε η Εύα έκανε οικογένεια με τον εχθρό της γιατί ενα"Με Αυτον;Ουτε Καν"ξεκίνησε και είδατε που κατέληξε.Παντα να πιστεύεται στα όνειρα σαν και να τα κυνηγάτε.Και εσείς αγόρια μην περιμένετε απο ενα κορίτσι να κανει την πρωτη κινηση τα κορίτσια περιμένουν απο εσάς μπορεί να λιώνουν για πάρτη σας αλλά δεν έχουν τα κότσια να σας το πούνε.Αυτά απο μένα το τέλος αυτής της ιστοριας έφτασε ενα χαρούμενο τέλος.

ΤΕΛΟΣ!


Πραγματικα δεν έχω λογια

Ακόμα δεν μπορω να το πιστεψω

Αν θέλετε διαβάστε την ιστορία του Μανώλη

Σας λατρεύω!

Αντιο

Στεναχωριθηκα λίγο

Θα μου λειψετε

☺😞❤💪

Με Αυτον;Ουτε Καν!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora