Louis ile birlikte sahil kenarında yürürken birden susarsın.
"Lou, ben susadım." Yavaşça etrafına bakınır ve bir market arar. "Şu ileride bir market vardı, sen bekle ben su ve birkaç atıştırmalık alıp geliyorum. " Gülümseyerek onun yanağından öpüp arkasından gidişini izlersin.
Louis gözden kaybolunca denize bakıp iç geçirirsin. Sonsuz maviliğe baktıkça aklına Louis'in gözleri gelince gözünü kapatıp gülümsersin.
O sırada koluna bir el dokununca irkilip geri çekilirsin. Karşındaki erkeğe dikkatle bakarken sana gülümseyip biraz daha yaklaşır. "Gözlerini kapatıp gülümsediğinde çok güzel gözüküyordun."
Yavaşça gülümseyip yanından ayrılmak için harekete geçersin ama seni kolundan yakalayıp durdurur. Sinirlenerek ona bakarsın. "Bak niyetin ne bilmiyorum ama-" Elini dudaklarına koyup seni susturunca kaşlarını çatarsın.
"Okuduğum bir yazıda kadınların onları güldüren erkeklerden hoşlandığını söylüyorlar. Bakalım elimde neler var." O düşünürken arkadan gelen Louis'i gördüğünde açıklama yapmak için ağzını açarsın ama Louis baş parmağını dudağına koyup seni susturur.
O sırada karşındaki çocuk elini sırtına koyar. "Sen çok terlemişsin, dur sana terlik getireyim."
Yapılan eserinin iğrençliği ile yüzünü buruştururken Louis elini çocuğa dokundurur. Yüzü asık bir haldeyken yapmacık olarak güler ve seni kolunun altına alır.
"Ben.. Siz.. Sevgiline asılmak gibi bir niyetim yoktu." Sen gözlerini devirirken Louis çocuğa yaklaşıp yakalarını tutar. "Yerin kulağı var, benim de kulağım var ama ben yer miyim, yemem. " diyerek çocuğa kafa atar.
Sen şaşkınlıkla elini ağzına götürüken etraftaki insanlar ıslık çalarak kavgayı izliyordur. Başını iki yana sallayarak sen de kavgayı izlemeye başlarsın. Hatta tezahürat bile yaparsın.
"Haydi Lou, parçala onu! "Yine alıntıdır. sjsjsjsjsjsjsjjsjs
Özel hayal et isteyen varsa istesin njdjndjndjdnjdndj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction İle Hayal Et
Fiksi PenggemarOne Direction ile hayal et kitabıma hoşgeldin Directioner! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥