S:Mavişş!!
•
•
•
A:Ne oldu??Ali'ye cevap vermek yerine az önce bağırmama sebep olan şeye doğru koştum. Elime aldım ve Ali'ye göstererek diyeceği şeyi bekledim.
A:Yara bandına karşı özel bir ilgin falan mı var??
S:Ya gerizekalı hayır! Süngerbob'a karşı bir ilgim var;).
A:Hee..O zaman Süngerbob desenli yara bandını alalım;).
S:Ayy tabiki alalım;).
Dedim ve iki kutu yara bandını sepete attım. Önden gidip biraz ceviz aldım ve sepete attıktan sonra kasaya ilerledik. Kasadakileri geçirdikten sonra eve doğru yol aldık.
➖➖➖
Yemeklerimizi yedikten sonra koltuklara geçmiştik.
E:Ee ne yapsak ki??
S:Acaba filim mi izlesek??
N:Bencede ama ne izlesek??
A:Türk mü?? Yabancı mı??
T:Yabancı izleyelim!!
Ga:Kesinlikle!!
E:Mükemmel plan diye bir filim var. Acba olur mu;)??
A:Emre!!...Hayır olmaz!
S:Neden ya?? Onu izleyelim!
Sa:Kızlar lütfen, başka filim izleyelim.
N:Ne var ki bu filimde?? Ben bile merak ettim;).
E:Valla harika bir filim;).
A:Emre!! Kes sesini!!
Ge:Bencede! Hem X-men'i izleyebilirz bence. Ben son filmini sinemada izleyememiştim.
S:Ya neyi var bu filmin anlamadım ki!!
A:Uff Selin sex sahnesi var işte!!
Ali'nin dediği şey üstüne herkes susmuştu. Bir kaç saniye sonra sessizliği bozan ben olmuştum.
S:Iıı şey Gencay X-men'in son filmi vardı onu açıyım o zaman.
Ge:Olur;) Benim yapabileceğim bir şey var mı??
Ga:Şey ben yiyecek birkaç bir şey getireceğim sen de yardım edebilirsin istersen.
Ge:Geliyorum;).
Gencay ve Gamze mutfağa gidince ben de USB'yi Tv'nin arkasına soktuktan sonra sehbaya oturup filimi arıyordum. Ben filimi bulup başlattığımda da Gencay ve Gamze mutfaktan ellerinde tepsi ile geri geldiler. Herkes yerini aldığında Ali yanıma oturup kulağıma fısıldamıştı.
A:Selin özür dilerim. Ben biraz sinir oldum da. Hepsi Emre'nin suçu. İyi miyiz acaba??
S:Tamam Aliş ben küsmedim;). Hadi filmi izleyelim.
Dedim ve filime odaklandım.
⚡️
Filimi baya izlemiş hatta sonuna geliyorduk. Gayet keyifli bir şekilde filimi izlerken birden dışarıda yağmur başladı. Fazla takmadan filmi izlemeye devam ettim. Ardından en çok korktuğum şey; Gök Gürültüsü!!
Gök gürüldediği an kızların hepsi bana bakmıştı.
N:Selin?? Canım ikizim, iyi misin acaba??
S:İ-iyiyim ikizim..
Ga:Emin misin??
A:Ned-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi'nin Uzayı...(AlSel +18)
Fanfiction⚡️Gökyüzü bile kıskanırdı- sen güldüğün zaman⚡️