Tam masaya koyuyordu ki...
•
•
Hoppaaa pat bütün frozen üstüme döküldü.A:Yaa ufff ben gerçekten çok özür dilerim sizden. Ya gerçekten isteyerek olmadı.
'Ben sizd demiştim çok kibar ve iyi bir adam diye;).'
S:Ya ama siz hep böyle özür dilerseniz olmaz ki;). Birşey yok önemli değil gerçekten.
A:Emin misiniz?? Bakın ben gerçekten özür dilerim:(.
S:Tamam eminim gerçekten de sorun yok;).
G:O zaman ben eve gideyim ve bir kıyafet alıp geleyim. Zaten ev çok uzak değil.
S:Hayır Gamze sen değil, Nazlı gitsin!!
G:Niye be!?
S:İyi sen git ama düzgün bir elbise getir!
G:Uff iyi be!!
Dedi ve arabamın anahtarlarını aldı sonrada burdan uzaklaştı.
A:Ben bir sizin isminizi öğrenebilir miyim??
S:Ah evet benim adım Selin.
A:Memnun oldum Selin hanım ben de Ali.
Dedikten sonra el sıkışmıştık.
A:Ben bir şey diyecektim, bence siz elbise gelene kadar üstünüzü çıkartın. Yani yaz ayındayız ama frozen sonuçta buzlu bir içecek. Üşütürseniz sonra olmaz.
S:Evet mantıklı aslında.
A:Arkada personel kıyafet odası var. İsterseniz oraya götürebilirim.
S:Olur.
Dedikten sonra Ali önde ben de arkada ilerlemeye başladık. Bir odanın önünde durdu ve bana döndü.
A:Şey burası. Siz girin ben size battaniye gibi bir şey getireyim. En azından karnınızı sıck tutar.
S:Olur o zaman ben burda bekliyorum.
Dedim ve o da battaniye getirmeye gitti. Odaya girip ardımdan kapıyı kapattım ve odadaki pufun üstüne oturdum. Bu yaz ayı da olmasına rağmen gerçekten soğuk olmuştu. Karnımın ağrımasına müsade etmeden elbisemi üstümden çıkartmıştım. Biraz sonra kapı tıklandığında 'Gel' komutu vermiştim. Ali kapıyı açıp beni iç çamaşırlarımla görünce önce bir süre duraksadı ardından da boş eli ile gözledini kapattı. Yaptığı bu harekete kılırdadıktan sonra konuşmaya başladım.
S:Ahh hadi ama. Aç gözkerini bir şey olmaz. Hem bikini gibi. Bikini ve iç çamaşırları aynı şey;).
Ali parmaklarını araladı ve aralarından cidden emin olup olmamama baktı. Ben ona kocaman bir gülümsemeyle bakunca onayımı almış gibi başını salladı ve elini gözlerinden çekti. Bana mavi renkte ince bir şal gibi bir şeyi uzattı.
S:Mersi;).
A:Rica ederim.
Dedi ve gülerek kapıyı kapattı.
On onbeş dakika sonra kapı yeniden çalınmıştı. Ve ben gel demeden girmiyordu.
'Ki hala öyle;).'
'Gel' dedikten sonra kapıyı açtı ve içinde elbisemin olduğunu düşündüğüm poşeti uzattı.
S:Teşekkür ederim;).
A:Rica ederimm;).
Dedi ve kapıyı kapattı. Üstümü değiştirdikten sonra kirlenen elbisemi de poşete koyup odadan çıkmıştım.