Rozdział 3 Poszukiwanie Ninja

199 13 0
                                    

Jest już 23:00!!! A Ninja nadal nie ma. A jak coś im się stało? Morro może być do wszystkiego zdolny! Czemu ja cały czas patrzę się przez to okno!? Idę wziąść prysznic. Nie czuję nóg musiałam stać na kółku przez godzinę. Gdy się umyłam przyszedł Sensei Wu.
SW- Ninja jeszcze nie wrócili?
Ja- Niestety nie...
SW- Musiało stać się coś złego...Gdy będziesz już gotowa będziesz musiała znaleźć naszych Ninja.
Ja- Zrobię wszystko w mojej mocy aby ich odnaleść.
Sensei Wu tylko odszedł w stronę swojego pokoju ja zrobiłam tak samo. Nie mogłam zasnąć cały czas tylko myślałam o tym żeby uratować Ninja. No i nie wytrzymałam ubrałam się w mój strój Ninja i poszłam po cihu żeby Sensei nie usłyszał. Tylko kurcze nie wiem gdzie zacząć szukać. Myśl Agata myśl! Ym...może...hmm...no...NIE WIEM! Szłam ciemnym lasem aż dotarłam do jakiegoś małego miasta które bardzo śmierdziało...Tak! To Stix. Może Morro uwięził Ninja w Starym sklepie Ronina. Zakradne się tam cicho. Aż nagle wpadłam w pułapkę.
Ja- Hey kto...Morro! Gdzie są Ninja!
Morro- Hehe nigdy się nie dowiesz!
Ja- Prędzej czy później i tak się uwolnię z tej pułapki!
Morro- Myślisz że taka mała dziewczynka jak ty mnie powstrzyma!?
Ja- I tak znajdę Ninja!
Morro- Nawet nie wiesz gdzie ich szukać!
Ja- Pewnie gdzieś ich ukryłeś...I to bardzo dobrze ale i tak się nie poddam będę ich szukać całą noc!
Morro- To pa!
Ja- YM.... A ty dziś się wybierasz co?!
Morro- To nie twój interes...ale jak chcesz wiedzieć to idę po Senseia Wu!
Ja- Ale po co?!
Morro nic nie odpowiedział i tylko wyszedł. Ja musiałam być taka głupia i zostawić Senseia samego! Nagle przypomniałam sobie że mam jeszcze mały miecz! Przeciełam linę i poszłam szukać moich przyjaciół. Znalazłam ukrytą dźwignię przeciągnełam ją i znalazłam się w...




Mistrzyni wiatru |NINJAGO|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz