Byl tam Ondra ten Ondra z new element no to si děláš prdel, zůstala jsem stát na místě ani hlásku jsem ze sebe nevydala. Přišel ke mě Renda a: zlatíčko tohle je tvůj nevlastní bratr, ach ta přetvářka co? Brácha já mám ještě brachu a zrovna Ondru no to mě pos*r, nebuď sprostá zavrčela matka no jo pořád, ahoj já jsem Ondra a ty?:) Eli-ška vykoktala jsem ze sebe usmál se na mě musím říct že má dokonalý úsměv. Jdi se převléknout a přijď na večeři, já nemám hlad byla jsem z Klárkou na pizze, máma chtěla začít řvát ale: to je v pohodě jdi se převléknout a přijď. Odešla jsem do pokoje hned jsem volala Klárce.
Hovor:
Já: no to mi ani snad neuvěříš přišla jsem domů a v kuchyni byl Ondra Ondra z new element a je to prý můj nevlastní bratr ale já tomu nemůžu pořád uvěřit.
*ticho
Jsi tam??Klárka: řekni že si děláš srandu!! To přece jako vážně z newE no to OMG
Já: taky tomu nemůžu uvěřit hele zlato musím jít papa mám tě ráda.
Klárka: jo jasně zítra mi hned zavolej a taky tě mám moc rada sis.
Položila jsem jí to na sebe jsem si vzala tepláky a tričko kvůli těm modřinám. Priběhla jsem dolů a dole už seděl i David a čuměl úplně stejně jako já, ahoj pozdravila jsem ho. Čus obejmul mě ale trošku víc sykla jsem bolestí podíval se na mě pohledem alá už zase? Jen jsem přikývla. Jdeme jíst prohlásila matka, a ty Elino budeš jíst taky. Ale žádný ale už jsem řekla a neštvi mě! Otočila jsem oči v sloup a sedla si vedle Ondry, k večeři jsme měli špagety ona ví že je nemám ráda ale beztak je uvaří😑 no nic snědla jsem to i když mi to nechutnalo ale co už. Talíř jsem dala do myčky a nalila si vodu ale jak si mi ta sklenička vypadla z ruky a spadla na zem, podívala jsem se mami směrem a ty byla červená jak rajče. Neumíš dávat větší pozor!! Ty jsi opravdu blbá!! Už vybouchla ale nedala mi facku taky aby jo když je tady Ondra proč se sakra musí tak přetvařovat. Uklidila jsem to a šla rači do pokoje, jo Ondro ráda jsem tě poznala:) já tebe taky;) odešla jsem do pokoje a svalila se na postel, zapípal mi telefon. Byl to Ondra kde vzal moje číslo?
Ondra: ahoj nechtěla by jsi jít se mnou a z klukama na oběd aby jsme se líp poznali a můžeš sebou vzít kamarádku.
Já: ahoj jo to by bylo fajn v kolik ?
Ondra: tak třeba ve dvě šlo by to?
Já: dobře tak budu se těšit:)
Ondra: já taky;)
Nevím proč ale docela jsem si ho oblíbila do pokoje vletěla matka a začala řvát: to s tou skleničkou jsi to přehnala dostala jsem takovou facku že se mi hlava otočila o 180° stupňů tak se nezblázni kvůli jedný skleničce to se může stát každému! Už jsem strácela nervy. Nebuď na mě drzá ty svině!! Znova mi dala facku a odešla. Na tváři jsem měla optisk její ruky bože proč musím mít tak debilní život máma byla poněkud normální dokud si nenašla toho debila co jsem komu udělala. Vzala jsem telefon a začala psát Klárce.
Já: ahoj brouku zítra jdu s Ondrou a klukama na oběd aby jsme se víc poznali no a psal že můžu vzít kamarádku tak šla by jsi?
Klárka: to je jasný že půjdu a v kolik abych stihla k tobě přijít?
Já: psal že ve dvě.
Klárka: OK můžu ti zavolat chci všechno vědět😊
Já:promiň ale nemám náladu na volání zítra ti to všechno povím:)
Klárka: už zase?! Proč s tím něco neuděláš? To už není normální!!
Já: neřeš to, zítra se uvidíme.
Neměla jsem na ní opravdu náladu projela jsem sociální sítě a na Facebooku jsem měla žádost od Ondry hned jsem mu to přijala byl online.
Šla jsem teda do sprchy a pak si šla lehnout s myšlenkou že zítra uvidím svého idola než je kdo jiný Lukáš.
Ehm tak snad se vám to bude líbit 😊❤ Elaa.
ČTEŠ
(Ne)štastná
FanfictionEliška měla celkem v pohodě život dokud si její máma nenašla nového přítele který jí začal mlátit její Mamka se tomu smála. Ale jeden člověk jí změnil život. Čti dál a dozvíš se víc.