❤️46❤️

72 2 2
                                    

"Ráno jsem se vzbudila na bolest hlavy tak jsem se vyhrabala z postele a šla si do koupelny pro prášek ten jsem zapila a odešla do kuchyně kde seděl Ondra a Lukáš a cpali se palačinkama".

"Dobrý ráno pozdravila jsem a Lukymu dala pusu".

Ahoj odpoveděli oba dva na stejno.

Sedla jsem si ke stolu a vzala si jednu palačinku.

Když jsem dojedla tak jsem šla si udělat hygienu namalovala se a už na mě volal Ondra ať se obléknu že jdeme do kavárny kde se sejdeme s Vojtou atd.

Na sebe jsem si vzala:

Na sebe jsem si vzala:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A seběhla schody dolů.

"Páni vypadlo z Ondry".

Sluší ti to ségra usmál se na mě.

"Děkuju poslala jsem mu vzdušnou pusu".

Lásko jsi překrásná ale nebude ti zima?

Děkuju, a ne nebude zlato.

Vyjeli jsme směr kavárna kde už všichni čekali.

Vešli jsme dovnitř obejmula jsem Klárku a Aničku a sedla si vedle Lukyna.

"Přiběhl k nám číšník co si dáte krásně slečny"?

Kluci se napnuli kdyby jste viděli ty jejich výrazi to stálo za to.

3 latté odpoveděla Anička za náš.

A pro vás optal se mě.

"Latté pronesla jsem znovu".

Pro vás něco specialního mrknul na mě.

"A to je co? Zasmála jsem se".

Pojd se mnou dnes v šest ven a ukázu ti to a chtěla jsem ho poslat do prdele upřímě ale Lukáš byl rychlejší.

"Hej nevidíš že je zadaná takže hodně rychle odejdi nebo ti pomůžu precedil mezi zuby".

No na to že je to tvoje holka tak se k ní moc nemáš nestačila jsem se divit.

To se Lukáš napnul a vím že bylo zle usmál se a dal mu pěstí na nos to bylo jen varování a ted vypadni.

"Lásko bylo nutný mu dát pěstí"?

Jo bylo nebude mi tě tady nabalovat přímo předemnou jako.

Dobře zasmála jsem se dal mi pusu a šel si sednou na místo sedla jsem si k holkám a Anička.

"Zlato on furt po tobě kouká".

(Ne)štastnáKde žijí příběhy. Začni objevovat