Zuri acum era afară între firele dese si lungi de iarbă, se plimba până când văzu o hiană, în spatele hienei era Simba dar ia nu știa, Zuri a început să fugă hiana a observat-o, în timp ce hiana o fugărea pe Zuri, si Zuri si-a blocat piciorul între niște pietre mari:
Hiana: mai să fie te-ai blocat,
Zuri: pleacă, lasăm-ma în pace !
Hiana: să te las, si să-mi pierd prânzul, nici să nu te gândești, am să te mănânc.
Si chiar atunci Simba a sărit la hiana cuprinzând o între picioarele din față.
Simba: gata Franja e timpul să pleci. Si așa Zuri a scăpat.
Zuri: multumesc bunicule !
Simba: cu placere Zuri, dar de acum să ai grijă ce faci.
Zuri: da !Simba pleacă vine Bunga.
Bunga: ce faci Zuri.
Zuri: buna Bunga, sunt bine nu ai de ce sa ma pășești, lasăm-ma !
Bunga: dar Zuri tu de unde ai știut ?
Zuri: asta se întâmplă de obicei nu pot să fiu și eu singură măcar o zi !
Bunga: ști că nu. Acum dacă mă gândesc mai bine, mie foame, ce ai zice dacă am mânca .Zuri sta puțin pe gânduri până când izbucni cu voce tare:
Zuri: da buna idee, te las pe tine sa mergi după hrana de data asta.
Bunga: da, si-am pornit !!!
Bunga pleacă, Zuri a pus la cale un plan de a se furișa de Bunga în timp ce e plecat.
În timp ce Zuri se plimba singura se ciocni de ceva...
Un alt pui de leu la fel ca Zuri:
???: Wow, wow, wow, ce incerci sa faci ?
Zuri: Nimic, aaaaa, pai ma plimbam duar .! Dar mai exact cine esti tu ? ???: Eu sunt Song !!!
Zuri: dragut eu sunt Zuri !
Song arata destul de bine, cam asa
Dar totusi nu se comporta prea frumos cu Zuri.
Song: Bun, Zuri, uite fato, te poti da la o parte, imi strici calea !!! Zuri: Cum poti ca vorbesti asa cu mine ?! Song: Duar nu esti tu cine stie cine ca sa nu pot vorbi asa cu tine! Zuri: Ba da, sunt o printesa, daca nu ai stiut pana acum. Song: O da pai antunci o printesa nu umbla asa de singura prin imprejurimile astea ! Zuri: Dar si tu umbli singur pe aici si esti tot un pui de leu ca mine.
Song: Problema este ca...Aaa, nu pot sa spun
Zuri: De ce ?
Song: Pai e un secret, nu pot sa til spun de abia team cunoscut.
Zuri: O da asa e .
In timp cei doi vorbeau asa Kovu ii urmarea intr-un tufis si apoi a sarit inte cei doi.
Zuri: Tataaa !!!
Kovu: Cine esti tu si ce i faci printesei mele !!!
Song: ...
Zuri: Tata lasa-l in pace e noul meu prieten !!
Kovu: Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ciufulitul asta! !!!