Capitolul 6

165 8 1
                                    

Kovu: 😟
Zuri: 😢😢😢
Song: 😭😭 😭
Kovu: uite Song pentru ca sunt un rege te voi lua cu mine pana cand se vor intoarce parinti tai, ok nu mai plange acasa la noi vei fi in siguranta mereu.
Zuri: Haide Song, acolo il vei vedea si pe fratele meu Kion. Nu mai plange .

Song nu mai spune nimic dar ii urma pe Kovu si pe Zuri acasa la ei. Ajunsi acolo Simba, Nala, Kiara, prinul Kion, Bunga, Timon si Pumba ii asteptara, si spre mirarea tuturor inclusiv Zuri si Kovu micutul baiat Song, era acolo nou exprimand pe fata lui un sentiment jalnic de tristete.
Kiara: Kovu cine e El ?
Kovu: il chema Song si, de data asta Kovu sa dus cu botul la urechea ei, si si-a pierdut parintii.
Kiara: 😱 o nu doar nu vrei sa spui...
Kovu da din cap in demn ca da.

  Ziua urmatore o furtuna mare navali regatul dar apoi se opri, Kion era pregatit sa se joace in sfarsit cu Zuri dar duar pentru o zi, insa Zuri vroia sa se joace si cu Song care inca nu ia prea trecut tristetea.

Zuri: hei Song vrei sa ne jucam leapsa sau sa ne batem in gluma 😄😁 !?
Kion: hei dar asta faceai cu mine !
Zuri: regret Kion dar esti print si tata spune ca deja esti prea mare pentru a te mai putea junca cu mine .
Kion: da stiu dar asta a fost ieri, dar asta si ma lasa tata sa ma joc pentru ca i-am cerut.
Zuri: de ce ?
Kion: pentru ca te-am gasit trista si stiam ca atunci nu mai aveai cu cine sa te joci, dar acum ai utema sunt chiar in fata ta.
Zuri: da ai dreptate, dar acum nu suntem duar noi doi acum suntem trei cu Song, deci ne vom mica toti trei.
Kion: bine 😀 , deci Song imi face placere sa te cunosc si sa ma joc cu tine.
Song: si mie, dar acum nu am chef de joaca imi astept tatal si mama de aceea sunt aici Kovu tatal vostru regele, mi-a promis asta. Imi pare rau dar jucati-va singuri.
Zuri: cum vrei tu Song.

Regele Leu IVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum