Capitolul 12

195 5 0
                                    

Kion: Hei, Marmar tu sti cum sa te mai intorci, nui asa ?
Marmar: nu bai nu degeaba sunt tot aici !
Kion: ...
Marmar: bun ca sa-ti fie mai de inteles, eu sunt aici de una sau doua sau trei sau patru sau cinsi sau sas..ei bine nu sunt destul de sigura dar am gasit un loc aici aproape de desert, un loc uimitor !
Kion: uimitor ! Cred ca imi place ce aud (spune Kion cu o mutra de mirare 😮 si Marmar fugi strigandui lui Kion)
Marmar: haha haide Kion sa-ti arat locul e mai frumos de cat acasa si mai aproape merita sa vi, haide !
  
  Kion fugi dupa Marmar, insa ea era chiar foarte rapida , si o prindea cam greu dar totusi ajunse in acel loc care din departare arata ca o oaza insa cu cat de apropiai mai mult de el cu atat era mai mare, poti sa spui ca era o jungla si cand intrai mai bine in ea te uimea de frumusetea ei, era ca un oras, ba nu si mai frumos prin "jungla" era un rau mare stralucitor cu o cascada uriasa si inalta palmieri inalti copaci si alte flori si chesti exotice, cad Kion intra putin in acea junla uriasa si formidabila sufletul sau bate cu putere, ochii ii casca si lafel si gura\ botul spunnd:
Kion: wowwww 😮
Marmar: ha ha ce e iti place !
Kion: tu glumesti nu ?! Cum sa nu fiu uimit, apropo mie o foame de as manca un elefant intreg ba nu o balena  !
Marmar: aaa, pe aici nu se gaseste asa ceva, duar, pasari, balene mici foarte mici adica pesti, maimute, sobolani, iar daca esti lenes sa vanezi, antunci 🐛🐜🐞🐜🐛🐞insecte🐜🐛🐜🐛🐞🐝(spuse Mar mar aratand-ui lui Kion unde se gasesc 😰😥)

                                          ***
 
Trecu o luna va dati seama si inca Song nu il gasi pe Kion, nici ceilalti, regele Kovu si regina Kiara erau foarte tristi, de fapt toti erau tristi. Printesa Zuri era vindecata si era atat de fericita ca invatase sa vaneze impreuna cu celelalte leoaice, Shirab Naa isi spala puiul la umbra care era Ala care a mai crescut, doar trecu o luna.

Song statea singur relaxat pe o piatra, se uita in jurul lui si ii placea ce vedea, dintr-o data ii sageta prin minte o amintire, a da parinti lui isi aminti de parintii lui, se mai gandi sa mearga in locul unde tatal lui l-a lasat poate de aceea nu sa mai intors la el de atata timp dar poate uitase isi spuse el in gand dar totusi sia mai spus ca trebuie sa-ncerce, in timp ce se ducea spre acel loc Zuri il vazu si il opri din mers.
Zuri: 😍hei Song unde pleci vreu sa vin si eu cu tine !
Song: nu mai bune plec singur tu ramai aici ok ?
Zuri: dar nici nu mi-ai spus unde pleci ?
Song: bine iti spun dar asta doar pentru ca esti prietena mea, ei bine ma duc in locul unde tata si mama ultima data poate asa o sa-i vad, sti poate ca ei de aceea nu au venit la mine pantru ca nu stieau unde sunt!
Kiara auzind tot venind la ei: nu Song nu pleca acum noi suntem familia ta eu Zuri, Kovu, toti intelegi, nu pleca ramai aici te rog Kiara in gandul ei: of nu! de ce 😰nu  de ce nu a uitat de ai lui, trebuia, chiar am avut speranta si am crezut, si chiar acum si-a amintit dupa atata timp, nu trebuie sa-i spun adevarul cu curaj fato cu curaj 😌 haide !
Kiara: Song eu si cu totii te iubim mult 💜😚 te rog asculta-ma am sa-ti spun adevarul despre parintii tai asta duar pentru ca te iubesc parintii tai Song au PIERIT 😢 ( Song a ramas inghetat pur si simplu nu mai putea, cum a auzit dadea din cap in semn ca nu si fugi fugi ca vantul) nu Song nu pleca ( urla Kiara in timp ce fugea si ea dupa el)
Zuri: Song auzi nu pleca nu ai unde aici e familiua ta de ce renunti asa usor, 😭😵😭😵 de ceeee de ce mai esti suparat si afectat de ce de ce nu poti uita( Song auzi totul si de la Zuri si de la Kiara insa nu se oprii din fugit alerga, alerga si alerga din ce in ce mai tare, cu lacrimii la ochi isi aminti in acelasi timp de tot trecutul lui cum era cu mama si tatal lui iubt, cum dormea langa ei cum se juca langa ei si cu ei cum era protejat de ei cum apoi sii pierdu fara sa fie constient de moartea lor si apoi cum ii gasi pe cei din regatul Luminii care da erau lafel de draguti si grijulii cu el si totusi el tot fugii fara oprire.
Kiara il pierdu din urma pe Song iar Zuri nici nu mai fugi dupa el se untoarse trista acasa inauntru pangand continuu.
Kiara duse vestea in regat ca si Song fugise, Kovu era dezastrat insa nu mai facuse asa ca si cu fiul sau Kion ci renunta si nu il mai cauta pe el stiea ca va fi fara speranta.
Trecu o zi si Song nu se intoarse deloc, dar Zuri in sufletul ei ardea un foc 💖💜💖💜ce nu se putea stinge hotara sa il caute pe Song pentru ca il iubea mai mult aproape mai mult de cat ori ce se pornii sa-l caute toata ziua il triga ii mirosii urma dar nul gasii si venii seara Song era si el foarte trist, dar simti ca e de geaba ii era dor de ceilalt, de parintii lui nu ii mai era asa de dor parca si in el ardea un foc in suflet.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Regele Leu IVUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum