Razboiul inca nu era terminat, dar vestea cea buna e ca mai mult de jumatate din hiene au murit. Kion, Zuri si Song tinerii inca mai traeau insa erau foarte grav raniti de fapt ei sd prefaceau ca sunt morti, pana cand lupta se termina.
Lupta/razboiul a tinut pana dimineata apoi se gătă, cu succes normal cu succesul leilor acum erau liberi sa stapaneasca si ce era al hienelor. Din mare pacate jumatate din lei au murit chiar multi si din cei mai buni,
Kiara: Nuuhuhuhuhu....copiii mei 😭😫😭😫😭 ( Indreptandu-se spre cei trei tineri ce inca se prefaceau ca sunt morti, dar apoi Zuri isi dadu seama ca totul e in regula si incerca sa se ridice dar nu putu , Kiara observa si atunci) 😍😘😘 ah traiesti iubita mea fica ( apoi toti leii care traiau erau in piceoare in cerc unde erau Kiara si Zurii apoi spre mirarea tuturor si Kion si Song s-au rasculat in piceaoare ei nu erau asa raniti ca Zuri.)
Leii din jur: oh ce ujurare 😄😄😄
Vitanii care striga din acel jur: Sa strigam uraaa pentru rgele Kovu care a reusit sa invinga hienele, cu noi , sa strigam uraaa pentru regina noastra Kiara, uraaaa...
Toata lumea: uraa, uraa,uraa,uraa !!! uraaa ! uraa ! uraaaaa...😄
Vitani: sa strigam ura penru Printul si printesa Kion si Zuriii 😆
Toata lumea: Uraaaa, uraaa, sa traim, sa traim....Ziua de cand cu razboiul a trecut printesa Zuri e inca nevindecata, inca nu de poate ridica in piceaore continuu, doarme, in schimb Song si Kion sunt bine, in acea zi frumoasa aparu noi leoaice in familie de oare ce de cand cu razboiul numarul lor a scazut, printre acele leoaice mai era o leoaica foarte frumoasa pe nume Shirab Naa, ea era insarcinata si trebuia sa nasca in ori ce clipa.
Bun mai trecu o zi era dimineata si sa vezi o surpriza Shirab Naa nascu o fata mica la fel de frumoasa ca ea, regele Kovu a dat porunca ca micuta lui Shirab Naa, Ala sa fie in viitor sotia lu' Kion.
Kion: Ce, dar tata
Kovu: na.a.a nu fiule tu trebuie sa accepti asta duar sti bine ca vei fi rege si un rege trebuie sa aiba o regina,😑 ( Kion nu suporta asta nu vroia cu nici un chip sa aiba o sotie mai bine sa fuga de acasa si asta facu).Zuri era mereu vizitata de Song, ei bine stiti Song o iubea mult pe Zurii si Zurii la fel intre ei doi era asta💓💕💓💕💓💕da cred ca stiti ce inseamna, ei bine:
Song: hei Zuriii ce mai faci cum te simti( si se duce laga ea cu capul pe ea si o mangaie )
Zuri: mai bine, sti daca nu erai tu cred ca muream 💞
Song : Ce vrei sa spui ?💨
Zuri: cum ce vreau sa spun, mi-ai salvat viata de multe ori in razboi, si iti multumesc 😊
Song: oh da pai nu stiu ce mas face daca te-as pierde 💕💕💕💕💕
Va urmaaaaa💕