ik keek achter me en zag dat het dad malik was.. "meisje we kunnen hier echt niet meer blijven , snap je?". ik zuchte diep en knikte maar gewoon. "meisje we zien je graag en daarom willen we het beste voor jou" zei hij dan . "ik bergijp jullie wel hoor , maar hier ken ik een paar mensen als we verhuizen ga ik weer gepest worden" zei ik. "zolang je bij ons bent , ben je veilig echt waar" zei hij en vreef weer over men rug. het kalmeerde me. "Kom je weer mee naar beneden , want je kan meekiezen waar we naar toe gaan" zei hij dan. ik knikte . we liepen naar beneden en ja hoor ze zaten nog te zoeken "saar kom eens hier ' we hebben iets leuk gevonden" zegt dad Horan ik ging naar hem en waaw zo een groot/mooi huis "waaw ja inderdaad dit is waw". riep ik . en ze lachten. "oke dan word het nieuwe huis, saartje ga je je spullen pakken , of moetten we helpen?" vraagt dad tommo. "ja want ikke ben heeeel klein" zei ik met een kinderachtige tooon. "okeeey kom op we gaaaaaan jeee lekkkeeer helpen!!" rieppen ze dan.
we liepen de trap op opweg naar men kamer. ik deed de deur open en mijn mooie muur viel me op. "sorry meid maar daar heb je veel meer plaats dan nu snap je? " vroeg dad payne. ik knikte en haalde de posters eraf. en dan men kleren in een valies. "maar ik heb een vraagje wat als de pers het ander huis ook weet zijn gaan we dan weer verhuizen?" ."nee meisje maar nu moest he gewoon ," zei dad malik. dan liepen zij nog naar hun kamer voor hun gerief te pakken. toen plots uit he niks kwam jolien weer in me op . o ik ga ze zo missen. ik pakte men Phone en belde haar. (j = jolien en s= sara)
j= sara ben jij dattttt?!
s= ja jolien ik ben hettttt, ik ga verhuizen ...
j= WHAAT naar waar?
s= weet ik niet :( maar zeker in engeland
j= okey sara ik ga afleggen voor ik begin te huilen byeee mooie meid
ze legde af voor ik nog wat kon zeggen. "en sara ben je klaar?" ---------------------------------------------------------
sorry voor he tlange wachten nou iniedergeval 2 vote's en 3 comments volgende deeeel