(Liam) Ik liep verder naar binnen en nog steeds hoor niks.ik zie alleen bloed. stiekem word ik bang. maar ik laat het niet merken .plots zie ik een zwarte zak liggen met iemand erin. Ik loop er naar toe en doe de zak open ....
Ik zie Niall zitten bewusteloos . ik had in mezelf gedacht dat ik hem eerst in de auto zou leggen 'en dat deet ik ...
Toen ik na een tijdje terugkwam ging ik Sara zoeken .. ik vond haar niet . na een tijdje hoorde ik luid gehil ik begon te lopen "Sara !!!" riep ik. ik hoorde iemand roepen "jij gaat rustig worden Sara of je gaat eraan,!" nu werd ik echt wild niemand komt aan mijn meisje! dacht ik
(Sara) "laat me austublieft vrij" dat smeekte ik . hij lachte maar knikte nee . ik word nog harder geslagen . maar na 10min. zag ik dad payne zich verstoppen achter een auto. maar die meneer die me sloeg ging weg. ik zag dad payne naar mij komen . hij keek me bezorgd aan en maakte me los. en dan gaf hij me een knuffel "heb je ... dad ... Horan nog .. gezien?" vraag ik zacht ik zag hem knikken en kreeg een klein lachje . "hoe komt het dat jij hier bent!?" vraagt Liam "dad Horan werd ontvoerd en ik wou hem gaan zoeken" zei ik . Liam keek me ongelooflijk aan maar dan gaf hij me een knuffel . wie liepen naar de auto .
Toen we er waren zag ik dad Horan bewusteloos liggen ik ging naast hem zitten . toen we aan het rijden waren werd hij wakker "Heeft hij jou ook pijngedaan?" vraagt hij . ik knik en toon men arm . Hij vrijft over men rug en stelt me gerust. maar ik kijk naar dad payne die aan het rijden is maar dan zie ik dat het dad payne niet was.....