wat zou ik zonder jullie moeten

342 9 0
                                    

nu maak ik alles mee waar ik ooit van droomde dat was amaZAYN . na een tijdje was het gedaan en werd het donker.we liepen naar de auto. en mijn ogen vielen bijna dicht. en ik zag harry lachen en hij zei zacht "kom je bij mij zitten?". ik was zo moe dat ik gewoon knikte. ik ging op harry zijn schoot zitten en viel direct in slaap. iets later word ik wakker en louis zegt "onze schone slaper ontwaakd" ik lachte en had barstende hoofdpijn . ze kijken me bezorgd aan. ik lachte en zei "gewoon een beetje hoofdpijn" (we waren thuis). eindelijk riep ik . ik liep naar boven. en plofte op bed (het was rond 3 uur smorgens) en plots komen er 5 jongens binnen en roepen "opstaan school" ik pak men wekker en zie dat het 3 uur is en roep terug "het is 3 uur!!!" .ze lachten trokken me uit bed. "komaan ik wil nog slapen" zei ik. maar het was te laat ik werd het bed uitgetrokken . want ja 5 jongens rond de 20 tegen 1 meisje van 12. ik lag op de grond en sliep verder. maar ze pakten een glas water en smeten het op mij (alleen het water he :D). ik hoorde ze lachen . maar ja ik was drijf nat. en ik loop naar de batkamer. ik steek men tong uit (lekker kinderachtig :p ). toen ik in de batkamer was. pakte ik een borstel en begon men haar te borstellen. ik pakte iets later wat uit men kast . want ja ik kon niet meer slapen (na een tijdje). ik liep de trap af en er was niemand. "dad's " roep ik. geen antwoord. ik liep de trap op en zag . dad styles op bed liggen. dad tommo op de grond samen met de andere. ik zuchte hard en ik zag dad malik kijken. hij lachte "kom naar bendeden" maar ze zeiden niks. ik liep naar beneden en ging naar de water put. ik pakt de grootste emmer en vulde hem. ik liep naar boven . en goot het water uit. ze sprongen al 5 direct wakker.... en ik mijn dag was geslaagt :)

geadopteerd door 5 boys?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu