IK BEN VERLIEFD OP......

453 15 4
                                    

ik keek en zag dat het mijn vaders waren. ik zei niks ik was zelf nog kwaad. oharme james.zei ik luid "saartje kijk hoe wist ik nu dat da u beste vriend was." zei zayn "awel moest je mij laten uit praten hebben .  je dee gewoon men deur op slot en je hebt de liefste jongen laten wenen!!" zei ik boos "saar rustig!! of je mag hier hele dag blijven op je kamer!" zei niall boos. (sara gedachten) lekker ben hier nog maar een tijdje en volia ze zijn al boos op mij.. . (sara) "sorry ...." zei ik al wat rustiger ."kom mee " zegt harry lief. we lopen de trap af en er staat een mooie taart waar opsond "sara je bent bijzonder!!" ik kreeg tranen in mijn ogen (van blijheid) en knuffelde my daddy's "oke laten we de taart aansneiden" zei liam. "oeps geen honger " zeg ik beleefd. "komaan saar je hebt al meer dan 2 dagen niks gegeten" zei louis. "je gaat eerst een botham eten daarna een kom soep en daarna nog een warme maaltijd en daarna taart!" zei zayn plagerig maar hij meende het. ze pakte me op en zette me aan tafel. ik had zo geen zin maar moest. ik had bedacht voor gewoon naar de toilet te gaan . maar dat mocht niet. toen begon ik en het voelde stukken beter. plots begin ik te wenen "hey meisje wat is er" zeiden ze bezorgd. "ik denk aan james die heeft geen huis " zei ik wenend "WAATT" ik dacht van wel zei zayn. "nee zijn ouders zijn verongelukt .zijn moeder gaat het halen maar zijn vader... het probleem is zijn moeder wilt hem de sleutels niet geven". zei ik "awel da noem ik geen goed ouderschap" zegt louis. "komaan dad tommo stel dat jullie een ongeluk haden en je ligt alle 5 in het ziekenhuis en zouden jullie me de sleutel dan geven?" "nee" zeiden ze. "bel hem direct saar ik wil hem niet aan zen lodt overlaten" riep zayn .ik liep naar boven en riep "YES NU MOET IK NIMEER ETEN!!" ik hoorde ze lachen en pakte mijn gsm en belde james (j= james s=sara)

j : hallo met james met wie spreek ik?

s: met sara mijn vaders hebben er over nagedacht en tot je mam in het ziekenhuis ligt mag je bij mij logeren goed?

j : oke thanks doe de groeten aan hun kom er zo aan bye saar

s: bye james

ik knuffelden mijn vaders en zei "hebben jullie nog een matras voor james?" . "ja hoor" zei niall. ik liep naar de zolder en zocht. maar vondt niks "DADDY'S" ze kwamen en lachten "wat" zei ik "overal heb je spinnenwebben" zei louis lachend. "aaaaaa haal het van me af aaa" zei ik half gilend. ze kwamen en dee het eruit. "dankje" zei ik. na nog geen min haden ze al een matras "meisjes met zoeken" zei liam ik begon te lachen en ruimde men kamer op. want het was daar een varkens stal . plots ging de bel op men snelst liep ik naar de deur (niall) "jongens denken jullie dat sara verliefd is op james---------------------------------------------

wat denken jullie zou ze verliefd zijn?

geadopteerd door 5 boys?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu