Sende benim gibi izlediği filmin kahramanını, dinlediği şarkılarda kendini arayanlardan, okuduğu kitaplarda hayal dünyasında yaşatıp sonra hüsrana düşenlerden misin, bunun bir film, bir şarkı ve saman sayfalarda ki kahraman olduğunu geç anlayanlardan mısın?
Alyazmalım selvi boylumu defalarca izleyip can alıcı son sahnesinde Kadir ağabeyin kan çanağı olmuş, ağladım ağlayacağım diyen bakışları, gözlerine sayfalarca şiirler yazılacak Türkan sultanın '' sevgi neydi dediğinde, Kadir İnanır'ın tutsam ellerinden dediğinde kendinden geçenlerden misin?
Issız adamı yirmi küsur kez izledim. Alper'in korkularında kendi korkularımla yüzleştim, aşktan kaçma bahanelerinde. Ada'nın sevgisinde ki vefada finalde o pasaj girişinde karşılaştıklarında yıllar sonra yaşadıkları pişmanlıkta her ikisi oldun mu benim gibi ve mutlu muyum işte yalanlarını gözlerine baka baka söylediklerinde her ikisi ciğerim yanıyor be ne mutlusu diyenlerden mi?
Tam bu kadar yeter dersin sonra birisi çıkar dandik bir incirden yapılan reçelden film yapar, sen sabahları iğrenç tadına rağmen incir reçeli ile kahvaltı yapmaya başlarsın. Sırf ne güzel içiyorlar be aşkla diyerek şişenin dibini görebilmek için tekila muhabbetine sararsın, ağzına içki sürmemişsindir tekila içme kültürünü esas oğlan ve kızdan öğrenirsin. Dokunmadan sevmenin, onu kaybedeceğini bile bile her gün dolu dolu yaşamak için uyku saatlerini kısaltıp bu ciğeri peş para etmez dünyada uykuyla zamanı öldüreceğim diyerek onu bir saniye bile fazla görebilmek için çaba harcayanlardan mısın?
Ve filmler biter finalde sağlam bir jenerik müzik çalar sırtının yanması, gözlerinin dokunsan ağlayacak hali, ağzına kadar dolmuş kül tablası ve üstünde ki ölü toprağıyla kendine gelirsin. Balkona çıkar içtiğin sigaralar yetmiyormuş gibi bir tane daha yakarsın, şehrin ışıklarına Kadir İnanır bakışı atıp, Alper'in pişmanlıkla konuşamadıklarını kendince mırıldanıp, incir reçelindeki esas oğlanın asi yanıyla geceye bağırarak seni yeneceğim ulan İstanbul triplerine girip tüm sevdiklerimi güzelliklerimi aldın sana yenilmeyeceğim dersin, karşıda oturan ve hep geceleri balkonda olan amca ne bağırıyorsun lan yat zıbar der kendine gelirsin, film bitmiş olur... Son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak Ekin Kokulu Kız
Puisi" senden sonra kimseyi sevemem diyenlerden olma sev...sevki bizim yaşadığımızın sadece sevgi olmadığını görebilesin..."